فروش هیوندای i20 با شرایط ویژه آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور برای عرضه هویندای i20 شرایط فروش نقد و اقساط جدیدی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، قیمت قطعی این محصول کره ای 93 میلیون و 50 هزار تومان اعلام شده و علاقه مندان می توانند برای خرید این خودرو می توانند با پرداخت کل مبلغ اعلام شده خودروی خود را که تنها در این مدل فروش با رنگ مشکی در دسترس هست را خریداری کرده و یک ماه پس از ثبت نام تحویل بگیرند.

پیش فروش:

3 مدل پیش فروش برای این محصول اعلام شده که در مدل اول، شما پرداختی 2 مرحله ای خواهید داشت و در ابتدا برای ثبت نام به 40 میلیون تومان وجه نقد نیاز داشته و مابقی را پس از صدور دعوتنامه واریز خواهید کرد.

در مدل بعدی شما در ابتدا به 20 میلیون و جه نقد نیاز داشته و 20 میلیون دیگر نیز در تاریخ 16 آذر پرداخت میکنید. پرداخت نهایی شما در هنگام صدور دعوتنامه خواهد بود.

خودروی خریداری شده در دی ماه 96 تحویل داده می شود.

یک مدل پیش فروش با پرداخت 4 مرحله ای نیز برای عرضه هیوندای i20 وجود دارد و بر اساس آن شما باید ابتدا 15 میلیون تومان واریز کرده و در دو مرحله دیگر و در تاریخ های 16 آذر و 16 دی ماه نیز جمعا 30 میلیون تومان واریزی داشته باشید.

گفتنی است مانده وجه خرید در هنگام صدور دعوتنامه واریز خواهد شد و خودرو نیز در بهمن ماه 96 واگذار می شود.

فروش اقساطی:

شما می توانید برای خرید هیوندای i20 از شرایط فروش اقساطی نیز بهره ببرید.

تنها کافی است 50 میلیون تومان وجه نقد به حساب کرمان موتوری ها واریز کرده و مابقی هزینه این خرید را در اقساط 12 و یا 24 ماهه پرداخت نمایید.

زمان تحویل خودرو یک ماهه و رنگ در دسترس از این محصول مشکی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به نمایندگی های مجاز کرمان موتور، می توانید به وبسایت این شرکت خودروسازی مراجعه نمایید.

 

کد خبر 81891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha