کد خبر 81894
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
برنامه جدیدپژو  برای خودروهای 3008 خود+تصویر

پرشین خودرو: به نظر می‌رسد پژو برنامه جدیدی برای خودروهای 3008 خود دارد. این کمپانی قصد دارد 3008 های خود راکمی بزرگتر کرده و دو صندلی به قسمت پشت آن اضافه کند و از آن 5008 های جدید بسازد.

به گزارش پرشین خودرو،  مدل‌های 5008 پژو تاکنون نتوانسته موفقیت بزرگی را در تجارت این کمپانی از آن خود کند.

به نظر می رسد این خودروها بیشتر شبیه مینی‌ون‌های شخصی بزرگ در جاده‌ها هستند، و شباهت زیادی با SUV ها ندارند. تنها شباهت این خودروها به یکدیگر راندن در ارتفاع بالاست.این ویژگی می‌تواند به اصلی‌ترین رقیبان پژو در این کلاس مانند اشکودا کودیاک مزایای زیادی بدهد.

5008 های پژو مینی‌ون‌هایی با قابلیت حرکت در ارتفاع

 

اما پژو نیز چندان بی‌قابلیت عمل نکرده است. از مزایای پژو 5008 می‌توان به تطبیق‌پذیری داخلی، ظرفیت 7 نفره، مواد باکیفیت و طیف وسیعی از تجهیزات استاندارد اشاره کرد.

 

5008 های پژو مینی‌ون‌هایی با قابلیت حرکت در ارتفاع

 

با هزینه بیشتر و انتخاب گزینه‌های گرانتر، مشتریان می‌توانند گزینه‌های رفاهی و سرگرم‌کننده متنوع‌تری مانند ماساژور صندلی را نیز انتخاب کنند.فضای پا در این خودرو برای صندلی‌های ردیف دوم نیز مناسب است اما فضای کمتری برای سر به ویژه افراد بلندقد وجود دارد.

 

5008 های پژو مینی‌ون‌هایی با قابلیت حرکت در ارتفاع

 

در ردیف آخر صندلی‌ها فضای خوبی برای دو فرد بزرگسال وجود دارد.در جاده پژو 5008 بهتر از 3008 عمل می‌کند و از پس دست‌اندازهای جاده‌ای و ناهمواری‌های مسیر به راحتی برخواهد آمد. باید گفت 5008 پژو مدلی از 3008 بدون  قابلیت محرک تمام چرخ است.

 

5008 های پژو مینی‌ون‌هایی با قابلیت حرکت در ارتفاع

 

البته برخلاف ظاهر SUV وارش، شما نمی‌توانید گزینه محرک تمام چرخ در این خودرو را در اختیار داشته باشید. با این وجود سازنده سامانه‌ای به نام "کنترل کشش پیشرفته" را در این خودرو ارائه می‌کنند که به مهارت حرکت در مسیرهای لغزنده می‌افزاید.

 

کد خبر 81894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha