اپلیکیشن موتور و وانت پست‌من آغاز به کار کرد

پرشین خودرو:شرکت پست با راه اندازی اپلیکیشن موبایل و سایت اینترنت پست من پلتفرم آنلایی در حوزه خدمات لجستیکی متشکل از موتور و وانت‌بار راه‌اندازی کرد.

به گزارش پرشین خودرو،  به مناسبت روز جهانی پست در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در محل این وزارتخانه سه سرویس جدید پستی و یا 11 پروژه هوشمندسازی و عمرانی به بهره‌برداری رسید.

سه سرویس جدید اعتبارسنجی نشانی شهروندان (AVS)، سرویس ویژه فرودگاهی و سرویس پست من، افتتاح شد. سرویس اعتبارسنجی نشانی شهروندان با ارائه تلفیقی خدمات الکترونیکی و فیزیکی اعتبارسنجی نشانی مخاطبان را فراهم می‌کند.

سرویس ویژه فرودگاهی، محصولاتی که با تعهد توزیع در روز قبول پذیرش شده‌اند را از سریع‌ترین مسیر هوایی به فرودگاه مهرآباد تهران ارسال و برابر تعهد توزیع می‌کند. در فاز نخست این سرویس در 18 استان ارائه خواهد شد.

سرویس پست‌من یک پلتفرم چند جانبه آنلاین شامل موتور و وانت‌بار است که مبتنی بر اپلیکیشن موبایل و وب ارائه می‌شود.

پروژه‌های هوشمندسازی و عمرانی که امروز افتتاح شد شامل راه‌اندازی سامانه هوشمند صندوق‌های شخصی، آغاز فاز دوم پروژه جی‌نف در 76 شهر و هزار روستا،‌ آغاز عملیات اجرایی (کارگاه آموزشی) پروژه سیماک در 13 استان، بهره‌برداری از سامانه مدیریت واحدهای غیردولتی پستی، بهره‌برداری از سامانه جامع رسیدگی به غرامات پستی، راه‌اندازی سیستم پرداخت الکترونیک هزینه محصولات از طریق دستگاه‌های M-POS، بهره‌‌برداری از فاز اول و دوم سامانه جامع مدیریت رهسپاری، پروژه تجهیز دفاتر آی سی تی منتخب از محل اعتبارات USO،‌بازسازی و تجهیز طبقه همکف ساختمان استان تهران با تجزیه و مبادلات، بهره‌برداری و تجهیز اداره پست رباط‌کریم استان تهران و بهره‌برداری و تجهیز دفتر پست شهید فلاحی منطقه پستی شمال شرق تهران.

17 مهرماه متقارن با روز جهانی پست است.

کد خبر 81951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha