کد خبر 81972
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
 رنو کلیو درآینده خوردان می شود+تصویر

پرشین خودرو: از طرفی قرار است رنو کلیوهای 2020 به سطح دوم خودرانی ارتقاء یابند. در این صورت خودرو در مواقعی می‌تواند کنترل ترمز، فرمان و برخی دیگر از عملکردها را در اختیار بگیرد.

به گزارش پرشین خودرو، رنو قصد دارد مدل‌های جدیدی از رنو کلیو را جایگزین نسل چهارم کند. خودروهایی که انتظار می‌رود در دو سال آینده وارد بازار شوند.

 ژان کریستوف کوگلر، سخن‌گو و مدیر عامل اجرایی بخش اروپایی رنو با اشاره به مزایای الکتریکی‌ها گفت: سوپرمینی‌ها برای دنیای الکتریکی‌ها پرسود خواهند بود. با این وجود این مقام ارشد بنگاه خودورسازی رنو به نوع سامانه مولد نیرو در خودروهای جدید اشاره نکرده و تنها محصول جدید یک مدل ترکیبی از موتورهای الکتریکی و درون‌سوزهای داخلی می‌داند.

 

نسل جدید رنو کلیو الکتریکی و خودران می‌شود

 

براساس گزارش‌ها رنو کلیو از شانس زیادی برای استفاده از فناوری هیبریدی مدل‌های جدیدScenic برخوردار است و در عین حال نمی‌تواند به صورت یک خودروی الکتریکی پلاگین هیبرید ارائه شود. ارائه این فناوری ترکیبی در این خودرو در افزایش قیمت آن تاثیر زیادی دارد.

 

نسل جدید رنو کلیو الکتریکی و خودران می‌شود

 

از طرفی قرار است رنو کلیوهای 2020 به سطح دوم خودرانی ارتقاء یابند. در این صورت خودرو در مواقعی می‌تواند کنترل ترمز، فرمان و برخی دیگر از عملکردها را در اختیار بگیرد. در سطح سوم خودرانی که در آئودی A8 شاهد آن هستیم، رانندگان باید در تمام طول مسیر بر عملکرد خودرو نظارت داشته باشند. در رنو کلیو جدید رانندگان در حالت خودرانی نیز باید دست به فرمان حرکت کنند.

 

نسل جدید رنو کلیو الکتریکی و خودران می‌شود

 

در کنار فناوری‌های سبز و فناوری‌های خودرانی، خودروهای سگمنت B رنو کلیوهای جدید با یک سامانه پیشرفته اطلاعاتی ارائه می‌شوند. فضای داخلی خودرو از کیفیت برتری برخوردار است و سامانه اطلاعات و سرگرمی در خودرو کاملا متحول خواهد شد.

 

نسل جدید رنو کلیو الکتریکی و خودران می‌شود

 

در خارج خودرو نیز قوس و پیچ‌ها نمای بهتری از خودرو را ارائه می‌دهد. بر این باوریم خودرو از سامانه نورپردازی سی شکل در جدیدترین نسخه‌های مگان بهره خواهد برد.

 

نسل جدید رنو کلیو الکتریکی و خودران می‌شود

 

اکثر خودروهای کنونی این خط تولید از موتورهای 1.5 لیتری dci بهره می‌برند. این موتورها معمولا روی خانواده داچیا و برخی از مدل‌های نیسان نیز به کار می‌روند.

 

نسل جدید رنو کلیو الکتریکی و خودران می‌شود

 

هنوز خبر رسمی در خصوص زمان انتشار کلیوهای رنو منتشر نشده است. اما احتمالا نسخه‌های اولیه این خودرو در سال 2019 وارد بازار خواهد شد. 

 
کد خبر 81972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha