طرح جدید پیش فروش فیروزه ای ایران خودرو آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح های متنوع فروش خود، عرضه محصولات این شركت در طرح جدید فروش فیروزه ای را آغاز می كند.

به گزارش پرشین خودرو، برای این طرح جدید پیش فروش، 18درصد سود مشاركت، به همراه هدیه و تخفیف خرید محصول ایرانی در نظر گرفته شده است.
در این طرح پیش فروش، به ازای هر ثبت نام، علاوه بر سود مشاركت، "هدیه و تخفیف خرید محصول ایرانی" نیز پرداخت می شود.
در طرح فیروزه ای، هدیه خرید محصول ایرانی برای كلیه محصولات قابل عرضه ایران خودرو پیش بینی شده و هموطنان می توانند با پیش پرداخت 5، 10، 15، 20 یا 25میلیون تومان در این طرح مشاركت كنند. زمان تحویل محصولات نیز از فروردین تا مهرماه سال آینده پیش بینی شده است و هدیه خرید محصول ایرانی، نیز بر اساس میزان پیش پرداخت و زمان تحویل محصول تا سقف 750 هزار تومان خواهد بود.
نحوه مشاركت در این طرح بدین شكل است كه مشتریان یكی از مضرب های 5میلیون تومانی را واریز و زمان تحویل یكی از محصولات قابل عرضه را نیز بدون مشخص كردن نوع خودرو تعیین می كنند. در زمان مقرر و پس از صدور دعوتنامه، مشتری می تواند یكی از محصولات ایران خودرو را برای خرید انتخاب یا مشاركت خود در طرح را تمدید كند.
در صورت تصمیم برای خرید، ‌مبلغ پیش پرداخت به اضافه 18درصد سود مشاركت و البته هدیه و تخفیف خرید محصول ایرانی، نیز محاسبه می گردد. پس از آن مشتری با واریز مابه التفاوت وجه باقیمانده، خودروی انتخاب شده خود را تحویل می گیرد.
پیش بینی می شود این طرح با توجه به تامین خواسته های مشتریان در خصوص محصولات مورد نیاز و روش های فروش جذاب، بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.
طرح فروش فیروزه ای محصولات ایران خودرو تا پایان مهرماه یا تا زمان تكمیل ظرفیت محصولات ادامه خواهد داشت و هموطنان برای مشاركت در آن صرفا باید به آدرس اینترنتی esale.ikco.ir مراجعه كنند.
 

کد خبر 82001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha