موتورسیکلت تریومف بونویل ۲۰۱۸، رونمایی شد

پرشین خودرو: شرکت تریومف،‌ بزرگ‌ترین سازنده‌ی موتورسیکلت در بریتانیا محسوب می‌شود و به تازگی مدل جدیدی از محصول مشهور خود، بونویل بابر؛ معرفی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، تریومف (Triumph) در سال ۱۹۰۲ بنیان نهاده شد، اما توسط جان بلور در سال ۱۹۸۴ و پس از اینکه شرکت اصلی؛ مهندسی تریومف (Triumph Engeeiniring) به جان بلور سپرده شد، کار خود را توسعه داد. بیشترین آمار فروش تریومف، مربوط به سال ۲۰۱۲ است، که فروش ۴۹,۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت ثبت کرد و آمار کارکنان استخدامی خود را به ۱,۶۰۰ نفر افزایش داد.

موتورسیکلت Triumph Bonneville Bobber Black

در سال ۲۰۱۷ که این شرکت برای اولین بار موتورسیکلت بونویل بابر (Bonneville Bobber) را عرضه کرد، فقط در سی روز اول توانست بیشتر از هر موتورسیکلتی در کل تاریخ بریتانیا فروش کند. به عنوان مدل سال ۲۰۱۸ و برای تکریم صد و پانزدهمین سال فعالیت تریومف؛ نسخه سیاه رنگ بونویل بابر با ویژگی‌های جدیدی عرضه خواهد شد که محبوبیت آن را به لحاظ یک موتورسیکلت سفارشی افزایش می‌دهد.

از آن‌جا که پیشرانه دوقلوی ۱۲۰۰ سی‌سی این موتورسیکلت قبلا مورد استقبال قرار گرفت، مدل جدید هم با همین پیشرانه قدرت‌رسانی خواهد شد. این مدل ۷۶ اسب‌بخاری مایع‌خنک ۸ سوپاپ در دور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه، ۱۰۶ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق سیستم انتقال قدرت شش سرعته و زنجیر به چرخ عقب منتقل می‌شود. بونویل بابر بلک در هر صد کیلومتر ۴.۱ لیتر مصرف سوخت دارد و از لحاظ انتشار آلایندگی در گروه استاندارد یورو ۴ قرار می‌گیرد.

موتورسیکلت Triumph Bonneville Bobber Black

بابر بلک، ویژگی‌هایی فراتر از آنچه‌ از یک موتورسیکلت کلاسیک انتظار دارید، در بر دارد. محل قرارگیری پا به رنگ مشکی، پدال‌ها، اهرم‌های فرمان و اگزوز (شامل هدر‌های مشکی و ریخته‌گری باله‌ بالایی) مشکی رنگ، محل اتصال دنده با روکش مشکی، فرمان، رایزر و گیره‌های فرمان آنادایزشده و قاب چراغ جلو با روکش مشکی و از جنس کروم از ویژگی‌های این اثر هنری هستند. علاوه بر باک، روکش صندلی و توپی چرخ‌ها هم به رنگ مشکی آراسته شده‌اند. این در حالی است که کاور پیشرانه، میل‌لنگ (Cam-Cover) و همینطور کاور محل اتصال زنجیر به چرخ‌ عقب، با پودر پلیمری مشکی پوشش داده شده‌اند. پرداخت سرتاسری و نهایی مدل قبلی بونویل بابر فوق‌العاده بود و مسلما مدل جدید هم این ویژگی مثبت را خواهد داشت.

موتورسیکلت Triumph Bonneville Bobber Black

موتورسیکلت بونویل بابر بلک، از لحاظ فنی هم دستخوش تغییرات و ارتقاء شده است. قابلیت ایستایش خشن‌تر و قطعات تپل و حجیمی برای آن موجود هستند تا نسخه بهبودیافته را از نسخه استاندارد متمایز کنند. چرخ‌های فربه ۱۶ اینچی جلو جایگزین نمونه ۱۹ اینچی می‌شوند تا ظاهر عضلانی‌تری به بونویل بابر مشکی بدهند. دوشاخ‌های ۴۷ میلی‌متری جایگزین جایگزین کمربند‌های ۴۱ میلی‌متری نسخه استاندارد می‌شوند. برخی از قطعات کاربردی هم برای بونویل بابر به کار برده شده است تا ظاهر منحصر به فرد آن کامل شود. چراغ جلو تمام LED به همراه چراغ روشن در طول روز، راهنما و چراغ عقب تمام LED، ترمز‌های دیسکی دوقلوی جلو مجهز به کالیپرهای پیشرفته برند برمبو، کمک‌فنر‌های دوشاخ حجیم‌تر از برند شوا و دکمه کنترل کروز که به عنوان استاندارد عرضه می‌شود، از این موارد هستند.

موتورسیکلت Triumph Bonneville Bobber Black

موتورسیکلت Triumph Bonneville Bobber Black

موتورسیکلت Triumph Bonneville Bobber Black

موتورسیکلت Triumph Bonneville Bobber Black

نسخه مشکی پرفروش‌ترین موتورسیکلت تریومف برخی از ابزار و امکانات مدل سال گذشته را حفظ کرده است. کنترل کشش قابل‌تغییر، ABS، حالت‌های سواری و فناوری Ride-By-Wire که در موتورسیکلت ۷۸ اسب‌بخاری توین (Twin) دیده می‌شد، از این موارد هستند. تریومف برای موتورسیکلت بابر بیش از ۱۵۰ قطعه جانبی عرضه می‌کند تا مشتری‌ها بتوانند این اثر هنری زیبا را شخصی‌سازی کنند. لوازم و قطعات جانبی‌ای مثل صداخفه‌کن‌های برند ونس و هینس (Vance and Hines) و تعلیق قابل‌تنظیم عقب از برند فاکس (Fox) دست خریدار را برای شخصی‌سازی این موتورسیکلت باز می‌گذارند. به همراه ارائه خدمات و بازبینی رایگان در ۱۶,۰۰۰ کیلومتر ، بونویل بابر یکی از جذاب‌ترین طرح‌ها در بازار موتورسیکلت‌های اروپا، محسوب می‌شود که با قیمتی معادل ۱۲ هزار دلار، فروخته خواهد شد.

زومیت

کد خبر 82016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha