خط ۷ مترو تا رفع مشکلات ایمنی تعطیل شود

پرشین خودرو: عضو شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح سراسیمه خط ۷ مترو در مدیریت شهری در دولت گذشته گفت: این خط با مشکلات ایمنی همراه است و بنده خیلی نگران جان شهروندان هستم و پیشنهاد می‌شود این خط تا رفع مشکلات ایمنی تعطیل شود.

به گزارش  پرشین خودرو، شهربانو امانی در جریان دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: خط 7 متروی تهران که عمیق‌ترین خط است با مشکلات ایمنی همراه است و در این زمینه ما نگرانی‌هایی را داریم.

وی تصریح کرد: این خط در تاریخ 20 خرداد امسال با 7 ایستگاه از میدان صنعت تا بسیج به بهره‌برداری رسید و در همان زمان مسئولان امر اعلام کردند که مابقی ایستگاه‌ها تا پایان سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

وی ضمن تأکید بر مشکلات ایمنی خط 8 مترو تصریح کرد: بنده خیلی نگرانم چرا که مسئولیت کمیته ایمنی حمل و نقل شورا را برعهده دارم و بسیار نگران جان شهروندان هستم. براساس نظر کارشناسان افتتاح خط خیلی سریع و بدون درنظر گرفتن نواقص آن انجام شده است و در این زمینه باید نواقص برطرف و یا اینکه خط تعطیل شود تا جان شهروندان دچار آسیب نشوند.

امانی همچنین به انتصاب جدید شهرداری تهران و حضور فرنوش نوبخت به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری مترو اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود وی با حضور در شورا گزارشی از وضعیت مترو به اعضا ارائه دهد چرا که اولویت شورای پنجم در بحث رفع مشکلات ترافیکی، توسعه خطوط مترو است.

وی همچنین ضمن انتقاد از صداوسیما در خصوص انتصاب فرنوش نوبخت به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری مترو گفت: رسانه ملی با برخی از انتصابات زاویه دارد و متأسفانه این انتصاب را به سخره گرفته‌اند.

کد خبر 82056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha