کد خبر 82191
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

پرشین خودرو: شاید عجیب باشد اما بسیاری از بازیگران سرشناس هالیوودی خرافه های عجیب و غریبی دارند!

به گزارش«پرشین خودرو»، شاید عجیب باشد اما بسیاری از بازیگران سرشناس هالیوودی خرافه های عجیب و غریبی دارند!

افراد معروف چه خرافاتی دارند؟

خرافات چیزی است که حتی گاهی بدون آنکه بدانیم به آن مبتلا هستیم. مثلا گاهی در زمین فوتبال بازیکنانی را می بینیم که هنگام ورود به زمین حرکات عجیبی مانند لی لی کردن انجام می دهند و یا پس از اینکه با شوتی محکم دروازه حریف را باز کردند توپ را می بوسند ( این به خاطر علاقه شان به توپ نیست بلکه نوعی دلجویی از توپ است به خاطر ضربه محکمی که به آن زده اند ). مثلا خودِ من ( حالا نمیخوام بگم معروفم غر نزنید  ) وقتی هوا ابری بود و امتحانی داشتم مطمئن بودم اوضاع خوب پیش نمی رود و واقعا هم چنین چیزی میشد.
 
کامرون دیاز عاشق نشانه خوش شانسی خود است

کامرون دیابز برای جلوگیری از پیری گردنبندی را استفاده می کند که نشانه شانسش است اما این بازیگر معروف آنقدرها هم که فکر می کنید خرافاتی نیست. در مصاحبه ای سعی کرد این شایعه درباره خود را کمرنگ کند. او گفت: من یک روز کامل مرتب به چوب می زدم ( زدن به چوب برای جذب خوش شانسی استفاده می شود ) اما جمعه ۱۳ ام ( یک روز که آن را روز بدشانسی می دانند ) در حالی که یک گربه سیاه روی دامنم بود با هواپیما پرواز کرده ام، من آنقدرها هم خرافاتی نیستم.
 

کریس مارتین قبل از رفتن روی استیج دندان هایش را مسواک می زند

مردِ اوله گروه Coldplay برای روبراه پیش رفتن کنسرتش همیشه قبل از اینکه روی استیج برود به نظافت دهان و دندان خود می پردازد. او می گوید: من قبل از اینکه برای اجرا روی صحنه بروم باید ۱۸ کار را انجام دهم – گفتن خیلی از آنها مسخره است! اما یکی از این کارها مسواک زدن دندان هایم قبل از رفتن روی اسیتج است. اگر این کار را نکنم حس می کنم به اندازه کافی هوشمندی ندارم.
 

مراسم خاص جنیفر آنیستون قبل از پرواز با هواپیما

جنیفر آنیستون به سادگی درگیر ترس های غیر منطقی نمی شود اما یک رسم خرافاتی قبل از پروازهایش دارد که حتما باید انجامش دهد. این بازیگر ۴۰ ساله می گوید: اگر بخواهم سوار یک هواپیما بشوم حتما باید با پای راست وارد شوم و به بیرون آن ضربه بزنم این کار برایم شانس می آورد.
 

مایکل جوردن و شورت ورزشی خوش شانسی اش

شاید فکر کنید یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار NBA بودن نیازی به الهام برای تقویت اعتماد بنفس نداشته باشد. اما این ستاره نیز برای افزایش اعتماد بنفس خود خرافاتی را باور داشت. این ستاره زمانی که در کارولینای جنوبی بازی می کرد و هنوز به شیکاگو بولز نیامده بود یک شورت ورزشی آبی داشت که حتی در زمان بازی در شیکاگو بولز نیز زیر لباس های خود می پوشید چون معتقد بود برایش شانس به همراه می آورد.
 

دست بند خوش شانسی جسیکا آلبا

جسیکا آلبا در مراسم شستشوی فرزندش به میهمان ها یک دستبند چرم داده است و از آنها خواسته هنگام خواندن دعا آن را به دست کنند. البته این موضوع به عنوان یک شایعه پخش شده و ما مطئن نیستیم ولی اگر جسیکا آلبا به من یک دستبند چرم بدهد مطمئنا قبولش خواهم کرد و دعا گو نیز هستم!
 

تایگر وود و لباس مخصوص فینالش

تایگر وود گلف باز اسطوره ای آمریکا همیشه برای دور پایانی بازی هایش از لباسی استفاده می کند که قرمز و مشکی است. او معتقد است این نوع لباس پوشیدن برایش شانس می آورد و موجب پیروزی اش می شود.
 

مگان فاکس در پروازها بریتنی اسپیرز گوش می دهد

مگان فاکس در طول پروازهایش با هواپیما یه اعتقاد عجیب و غریب دارد که با شنیدنش ممکن است خنده تان بگیرد. او در طول پرواز بریتنی اسپیرز گوش می دهد چون معتقد است در حالی که به آهنگ های بریتنی گوش می دهد سرنوشتش مرگ نیست و خطری تهدیدش نمی کند.
 

آمیتا باچان بازهای کریکت تیم هند را نگاه نمی کند

آمیتا باچان علاقه خاصی به بازی کریکت و البته تیم ملی کریکت کشورش دارد. او همیشه قبل از شروع بازی سرود ملی هند را می خواند اما پس از آن بازی را نگاه نمی کند چون معتقد است اگر بازی را ببیند ممکن است تیم ملی ببازد. به نظر می رسد این بازیگر مشهور هندی خود را یک عامل بدشانسی برای تیم ملی هند می داند.
 

کریستین بیل یک خرافه شکن است

کریستین بیل دوست دارد آنچه برایش خرافات به حساب می آید را زیر سوال ببرد. مثلا زیر نردبان از قصد قدم می زند تا قوانین خرافات را بشکند. راه رفتن از زیر نردبان یک عامل بد شانسی به حساب می آید و بسیاری از این کار پرهیز می کنند. کریستین بیل اما به نظر تا به حال به مشکلی بر نخورده.

 

 

 

 

منبع: سیمرغ

کد خبر 82191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha