رنو کپچر به سبد فروش محصولات ایران خودرو می آید+قیمت و جزئیات

پرشین خودرو: ایران خودرو فروش رنو کپچر را از روز شنبه آغاز خواهد کرد.

بر اساس شنیده های خبرنگار پرشین خودرو، قرار است ایران خودرو از روز شنبه 22 مهرماه ساعت 10 صبح فروش رنو کپچر اتوماتیک را با قیمت 119 میلیون و 900 هزار تومان در طرح ویژه مهرماه آغاز نماید.
کپچر کراس‌اوور کامپکت شرکت خودروسازی رنو است که در ابتدا در قالب یک طرح مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۱ به‌ نمایش گذاشته شد؛ اما نسخه‌ی تجاری این خودرو در سال ۲۰۱۳ و در همان نمایشگاه رونمایی و فروش آن نیز در آوریل همان سال در کشور فرانسه آغاز شد.
کراس‌اوور رنو کپچر در داخل کشور توسط شرکت ایران‌ خودرو و تنها با پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری و جعبه‌دنده‌ی خودکار عرضه می‌شود. پیشرانه‌ی یادشده از چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ تشکیل شده است و از توربوشارژر نیز بهره می‌برد، ضمن آنکه عملکرد سوپاپ‌های آن توسط سیستم VVT یا سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها، تنظیم می‌شود.
طبق اعلام ایران‌خودرو، این پیشرانه قادر است حداکثر توان ۱۲۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۰ نیوتن‌متر، به‌ترتیب در دورهای موتور ۴۹۰۰ و ۲۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. حداکثر سرعت رنو کپچر ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت و مدت‌زمان مورد نیاز برای رسیدن آن از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ۱۰.۹ ثانیه است. ایران‌خودرو میزان مصرف سوخت رنو کپچر را در حالت ترکیبی، ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرده است.
برای آگاهی از فروش محصولات ایران خودرو به سایت فروش اینترنتی این خودروساز مراجعه نمایید.
 

کد خبر 82242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha