تولید خودروهای بی‌کیفیت از زمستان 97 متوقف می شود

پرشین خودرو: رئیس سازمان استاندارد با افزایش 33 موردی آیتم های استاندارد، از توقف تولید خودروهای بی کیفیت در ابتدای زمستان سال 97 خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، نیره سادات پیروزبخت در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در سه مرحله طرح نظارتی خود را بر تولید خودروهای با کیفیت انجام داده و آخرین مهلتی که به کارخانه های خودروسازی داده ایم اول دی ماه سال ۱۳۹۷ است که تمامی ۸۵ استاندارد تعریف شده را رعایت کرده و خودروی منطبق بر این استانداردها تولید کنند.

وی گفت: ما استانداردهای خودرو را از ۵۲ به ۸۵ مورد رسانده‌ایم تا زمینه تولید خودروهای با کیفیت در کشور فراهم شود که در این راه تلاش ما تقویت نظارت ها و برنامه های حمایتی است.

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ادامه داد: از اول دی ماه سال آینده به هیچ وجه تولید خودروهای غیر استاندارد و بی کیفیت را تحمل نخواهیم کرد و قطعا براساس مقررات و قوانین با خاطیان برخورد می‌کنیم.

پیروزبخت با اشاره به اینکه به هیچ وجه مزاحم یا به دنبال موازی کاری با سایر دستگاه ها و نهادها نیستیم، خاطرنشان کرد: ما سازمان ناظر بر فعالیت نهادهای مختلف هستیم و سعی می‌کنیم تا در حوزه اختیارات و وظایف خود در استاندارد سازی کیفی محصولات و همچنین کالاها و خدمات ارائه شده کمک کنیم.

کد خبر 82243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha