کد خبر 82251
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
شاید «فراری» هم شاسی بلند بسازد

پرشین خودرو: طی یک سخنرانی در بورس اوراق بهادار نیویورک در روزهای گذشته، رییس فیات کرایسلر آقای "سرجیو مارچیونه" تایید کرد که فراری در رابطه با تولید یک محصول کاملا جدید بسیار "جدی و مصمم" است.

به گزارش پرشین خودرو، هرچند حدود 30 ماه طول خواهد کشید تا شرکت خودروسازی فراری تصمیم نهایی خود را در مورد آنچیزی که می خواهد تولید کند، بگیرد. محصولی که بیشتر به عنوان یک خودروی FUV شناخته خواهد شد.
رییس 65 ساله فیات کرایسلر در ادامه توضیح داد: ما در این مورد بسیار جدی هستیم، ما باید یاد بگیریم که چگونه این رابطه جدید بین یک خودروی انحصاری و محصولی که کمبود آن حس می‌شود را مدیریت کنیم، پس این موضوع بدان معنا خواهد بود که ما یک وسیله نقلیه کاملا جدید را در برنامه ریزی خود خواهیم داشت که به صورت محدود تولید شده و به دست مشتریان می‌رسد.
تایید یک خودروی شاسی بلند از سوی مقامات فراری و کمپانی مادر بسیار تعجب برانگیز است، زیرا پیش از این شایعات متعددی منتشر شده بود که کمپانی خودروسازی فراری تمامی آنان را رد کرده بود، اما حالا کمپانی مادر فراری به این موضوع اشاره داشته و به نظر می‌رسد که با روی کار آمدن محصولات شاسی بلند بنتلی، مازراتی و یا حتی لامبورگینی، شرکت خودروسازی فراری تصمیم به تولید یک خودروی اسپرت شاسی بلند گرفته باشد، هرچند انتظار می‌رود که در چند سال آینده اطلاعاتی از این پروژه منتشر شود، زیرا طبق گفته آقای مارچیونه، فقط 30 ماه برای تصمیم گیری فراری برای آنچیزی که می‌خواهد تولید کند، زمان نیاز خواهد بود.
در طول سه ماهه اول سال آینده میلادی، کمپانی خوروسازی فراری تصمیم دارد برنامه 5 ساله خود را ارائه دهد و این شرکت تصمیم دارد که تا سال 2022 میلادی، سود این شرکت را بیش از 2 برابر برساند، به همین دلیل جای خالی یک خودروی شاسی بلند در بین محصولات فراری احساس می‌شود که در صورت طراحی و تایید تولید آن، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی حتی نسبت به خودروهای سوپراسپرت تعداد محدود این شرکت در سودآوری بیشتر داشته باشد.
- توجه: تصویر مربوط به این مقاله جهت تزیین بوده و برمبنای زایده فکر طراح آن آماده شده است.

کد خبر 82251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha