کد خبر 82332
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مشکل تسهیلات نوسازی تاکسی ها حل می شود

پرشین خودرو:مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان گفت: مشکل ضمانت نامه دریافت تسهیلات بانکی برای نوسازی تاکسی ها حل شد و از این پس رانندگان متقاضی تبدیل خودروهای فرسوده مشکلی برای وام ندارند.

به گزارش پرشین خودرو، مهران حاجیان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته یکی از مشکلات اصلی تبدیل تاکسی های فرسوده و استفاده از تسهیلات بانکی اخذ ضمانت نامه از سوی بانک ها بود که با توافق صورت گرفته با مدیرعاملان بانک های مربوطه این مشکل برطرف شد.
وی اضافه کرد: تاکنون 650 تاکسی فرسوده نوسازی شده اند و حدود یک هزار تاکسی دیگر نیز نیاز به نوسازی دارند.
حاجیان بیان کرد: 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای نوسازی خودروهای فرسوده پرداخت می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان در ادامه گفت: از این پس رانندگان تاکسی های فرسوده بدون ضمانت نامه نسبت به دریافت تسهیلات اقدام خواهند کرد.

** سرویس های مدارس مجاز به سوار کردن چهار سرنشین هستند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان اظهار کرد: سرویس های مدارس فقط مجاز به سوار کردن چهار دانش آموز هستند و والدین و مدیران مدارس موارد تخلف را گزارش دهند.
وی افزود: شماره های 2514242-813 بازرسی تاکسیرانی و 120 پلیس راهور برای برقراری ارتباط جهت گزارش تخلفات در نظر گرفته شده است.
حاجیان بیان کرد: نظارت بر عملکرد سرویس های مدارس بر عهده مدیران مدارس است ضمن اینکه سازمان تاکسیرانی 14 دستگاه خودرو و 18 بازرس را برای نظارت گردشی اختصاص داده است.
حاجیان اضافه کرد: تاکسیرانی، آموزش و پرورش و پلیس راهور نظارت لازم را بر عملکرد سرویس مدارس برعهده دارند.

** هشدار به رانندگان خودروهای دیزلی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان ضمن هشدار به رانندگان خودروهای دیزلی عمومی درون شهری، از آنها خواست هرچه سریعتر نسبت به دریافت بارنامه و ثبت نامه در سامانه مربوطه اقدام کنند.
وی افزود: مالکان ناوگان حمل و نقل درون شهری باید در سایت وزارت کشور به نشانی WWW.UTCMS.IR ثبت نام کنند.
حاجیان بیان کرد: مالکان خودروهای دیزلی درون شهری باید هرچه سریعتر برای ساماندهی سهمیه سوخت به سایت بیان شده مراجعه و ثبت نام کنند تا سهمیه سوخت آنها بر اساس صورت وضعیت کارکرد پرداخت شود.
وی اضافه کرد: مالکانی که اقدام به ثبت نام نکنند سهمیه پایه آنها از ماه آینده نیز کاهش خواهد یافت.

** شرکت های هوشمند حمل مسافر ملزم به اخذ مجوز هستند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان تاکید کرد: شرکت های هوشمند حمل مسافر که به صورت اینترنتی و الکترونیکی فعالیت دارند، ملزم به اخذ مجوز رسمی از این سازمان هستند.
وی افزود: این شرکت های هم اکنون فعالیت دارند و همکاری لازم را نیز داشته اند منتهی می بایست برای ساماندهی و نظارت بهتر نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.
حاجیان خاطرنشان کرد: به زودی فعالیت این شرکت ها با صدور مجوز قانونمند خواهد شد؛ البته از این شرکت ها خواسته ایم تا از رانندگان تاکسی و دارای کارت شهری برای خدمات دهی استفاده کنند.
در حال حاضر چهار هزار و 600 راننده و سه هار و 424 تاکسی درون شهری در همدان فعالیت دارند و هشت هزار راننده همدانی دارای کارت شهری هستند.

کد خبر 82332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha