زمان بازگشایی سایت ثبت سفارش مشخص نیست

پرشین خودرو:مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه زمان بازگشایی سایت ثبت سفارش مشخص نیست،گفت: دستورالعملی در خصوص واردات خودرو برای هیات دولت ارسال شده که به محض اینکه تصویب و ابلاغ گردد نسبت به بازگشایی سایت اقدام می‌کنیم.

به گزارش پرشین خودرو،  ایران علی علی‌آبادی درباره زمان باز شدن سایت ثبت سفارش اظهار کرد: دستورالعملی در خصوص واردات خودرو برای هیات دولت ارسال شده که به محض اینکه تصویب و ابلاغ گردد، نسبت به بازگشایی سایت اقدام می‌کنیم،در حال حاضر زمان آن مشخص نیست.

مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در این دستورالعمل نحوه ثبت سفارش خودرو پیش‌بینی شده است، افزود: بطور کلی محور‌های این دستورالعمل شامل حمایت از تولید داخل و ساماندهی واردات خودرو است.

 وی در خصوص ممنوعیت واردات خودرو توسط شرکت‌های بدون نمایندگی نیز گفت: بر اساس ابلاغیه دولت شرط واردات خودرو داشتن نمایندگی مجاز است.

علی‌آبادی تصریح کرد: اجرای این دستورالعمل هیچ انحصاری به وجود نمی‌آورد و هر شرکتی بتواند نمایندگی رسمی بگیرد و آیین‌نامه ضوابط فنی خودرو را رعایت کند می‌تواند اقدام به واردات خودرو کند.

کد خبر 82334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha