کد خبر 82539
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

پرشین خودرو: گلر سرشناس و باتجربه فوتبال اندونزی با اتفاق تلخ و دلخراش در بازی های باشگاهی این کشور دار فانی را وداع گفت.

به گزارش«پرشین خودرو»، چویرول هودا دروازه بان 38 ساله و سرشناس اندونزیایی که با 18 سال حضور در باشگاه لامونگان و تیم ملی اندونزی به نماد تعصب در فوتبال این کشور تبدیل شده بود، چند روز پیش در حادثه ای تلخ در رقابت های سوپر لیگ اندونزی در برخورد با مهاجم حریف از ناحیه گردن دچار شکستگی شد و تلاش پزشکان برای نجات او به جایی نرسید تا مرگ غم انگیزی رقم بخورد.

چویرول هودا که طرفداران زیادی در اندونزی و جنوب شرق آسیا داشت، در حالی که برای دفع توپ از دروازه خارج شده بود، در برخورد با مدافع هم تیمی و مهاجم رقیب با شکل بدی به زمین برخورد کرد و دچار شکستگی گردن و قطع نخاع شد تا جایی که دقایقی بعد از این اتفاق و در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داد تا فوتبال اندونزی با شوک بزرگی روبه رو شود.
 

در پی این حادثه تلخ دیروز فوتبالدوستان اندونزیایی و طرفداران باشگاه لامونگان در مراسم تشییع جنازه دروازه بان سرشناس و متعصب خود که بعد از 18 سال تیم را ترک گفته و به خانه ابدی خود می رفت، سنگ تمام گذاشتند که تصاویر آن بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های این کشور همچنین دنیای فوتبال داشت.
 
مرگ دلخراش ستاره فوتبال اندونزی 
 
مرگ دلخراش ستاره فوتبال اندونزی
 
مرگ دلخراش ستاره فوتبال اندونزی
 

مرگ دلخراش ستاره فوتبال اندونزی

 

 

 

منبع: ورزش سه

کد خبر 82539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha