کد خبر 82559
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
یکی از نادر ترین لامبورگینی‌ها ساخته شد

پرشین خودرو: اگر به دنبال یکی از نادر ترین لامبورگینی‌های ساخته شده هستید شاید این مدل سبز رنگ بتواند توجه شما را جلب کند.

بله این یک لامبوی سبز است، آن‌ها اسم این رنگ را “Verde Bronte” گذاشته‌اند که به صورت مات عرضه می‌شود و از طرفی ظاهری دلربا و فریبنده دارد و از طرف دیگر خشن و با جذبه است.

اما تنها تفاوت  به رنگ مات ختم نمی‌شود بلکه در بدنه Centenario سبز از فیبرکربن آغشته به سایه‌ای از رنگ طلایی به همراه نقطه‌های سبز رنگ تشکیل شده، که اگر فردی بازنشسته یا خجالتی هستید شاید براحتی نتوانید در خیابان‌ها در حالی که تمام نگاه‌ها به شماست رانندگی کنید.

قلب Centenario همان دوازده سیلندر موجود در اونتادور هست، که توان ایجاد ۷۶۰ اسب بخار داشت، ولی با تکنولوژی‌های جدید به کار رفته این مدل قادر است ۳۰ اسب بخار بیشتر نیرو تولید کنید و یک دهمه ثانیه زودتر صفر تا صد را طی کند که عددی نزدیک به ۲٫۸ ثانیه به ارمغان می‌آورد.

این مدل خاص تنها ۴۰ نمونه ساخته خواهد شد و اگر شما یکی از کسانی هستید که مجذوب این رنگ شده‌اید بهتر است سریع تر دست به کار شوید و خودتان را برای پرداخت مبلغی بالاتر از ۱٫۷ میلیون پوند آماده کنید چرا که هنوز قیمت قطعی مشخص نشده است، درضمن برای خرید این مدل باید سفری به شرق آسیا هم داشته باشید چرا که این مدل تنها در نمایندگی هنگ کنگ لامبورگینی به فروش می‌رسد.

آیا شما حاضر به راندن چنین لامبورگینی پر زرق و برقی هستید؟

کد خبر 82559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha