تکنولوژی و خودروهای پلیس نیاز به روزرسانی دارند

پرشین خودرو: رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: امکانات، تجهیزات و خودروهای پلیس در حال مستهلک شدن است و باید نسبت به روزرسانی آن‎ها اقدام شود.

به گزارش پرشین خودرو،  سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه نمایشگاه طرح رعد 3 که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی در سال جاری برنامه‌هایی را برای کشف جرایم در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه افزود: برخورد با مخلان نظم و انضباط اجتماعی از طرح‌های انتظامی پلیس است و در این طرح انگیزه همکارانمان برای کشف جرم و برخورد با آن بیشتر شده است.

سردار شرفی اذعان کرد: توجه به افزایش مهارت کشف جرم یکی از برنامه‌های خوب پلیس پیشگیری است، در همین راستا با تشکیل کار گروهی ویژه و هم‌افزایی نسبت به کشف جرم اقدام خواهیم کرد و برنامه‌ای برای اشراف اطلاعاتی همکارانمان به جرم و استفاده از امکانات و فناوری و تکنولوژی را داریم.

راه اندازی پلیس سیار پاسگاه و کلانتری

وی گفت: پلیس سیار پاسگاه و کلانتری از جمله برنامه‌هایی است که در آینده نزدیک به دنبال اجرایی شدن آن هستیم و در صورتی که اعتبارات لازم تخصیص داده شود، تعدادی از ایستگاه های ثابت پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها به صورت سیار فعالیت خواهند داشت و در این راستا در صدد تامین خودروهای مورد نیاز برای این اقدام هستیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: خودروها، تکنولوژی و فناوری‌های پلیسی رو به مستهلک شدن است.

وی افزود: به همین منظور باید تجهیزات، تکنولوژی، فناوری، امکانات و خودروهای پلیس هر چه سریع‌تر بازسازی و به روز رسانی شود.

 

کد خبر 82572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha