ترافیک سنگین ۹ میلیارد پوند به اقتصاد انگلیس ضرر میزند

پرشین خودرو: دولت بریتانیا اعلام کرد، ترافیک سنگین هر سال ۹ میلیارد پوند به اقتصاد این منطقه آسیب وارد می کند.

به گزارش پرشین خودرو،  به نقل از گاردین، به دنبال انتشار آمار تامل برانگیز از سوی مقامات بریتانیایی مبنی تحمیل هزینه سالانه ۹ میلیارد پوندی ترافیک های سنگین در معابر اصلی به اقتصاد بریتانیا، دولت به متصدیان اتوبان ها ابلاغ کرد تا دفعات بستن این مکان ها را کاهش دهند.

تحلیل ها نشان می دهد که در سال گذشته میلادی رانندگان بریتانیایی با یک میلیون و ۳۵۰ هزار مورد ترافیک سنگین روبرو شدند که سهم هر روز تقریبا ۳۷۰۰ ترافیک است.

مدت زمان اتلاف شده افراد در ترافیک ها، مصرف سوخت و آلایندهای کربنی ناشی از آن حاکی از تحمیل هزینه ۹ میلیارد پوندی به اقتصاد بریتانیا است؛ ترافیک سنگین در انگلیس عمدتا بیشتر از اسکاتلند و ولز گزارش می شود.

یکی از دلایل اصلی ترافیک های سنگین در بریتانیا تصادفات اعلام شده است؛ از این رو «جسی نورمن» وزیر حمل و نقل بریتانیا در نامه ای به متصدیان امور بزرگراه ها نوشت: برای ارتقا شرایط راه ها در بزرگراها باید یکسری خروجی ها طراحی شود تا در صورت وقوع تصادف، وسایل نقلیه قادر به خروج از آن مکان باشند و ترافیک روان شود.

بدترین ترافیک سال جاری میلادی در ماه اوت در منطقه ای از بریتانیا به طول ۳۶ مایل به مدت ۱۵ ساعت گزارش شده است که به دلیل برخورد دو تریلر ایجاد شد.

ماه نوامبر بیشترین میزان ترافیک را در بریتانیا به خود اختصاص می دهد و در نوامبر سال گذشته تعداد ۱۷۰ هزار ترافیک سنگین گزارش شد که ۵۰ درصد بیشتر از میانگین ماه های قبل است.

کد خبر 82642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha