«تست درایو» به استاندارد فروش خودرو تبدیل می شود

پرشین خودرو: معاون بازاریابی آرین موتور در حاشیه برگزاری تست درایو خودروهای میتسوبیشی با تاثیرات چند وجهی تست درایو ها گفت: برگزاری تست درایوها در آینده ای نزدیک به یکی از الزامات فروش خودرو در بازار ایران تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نماینده رسمی میتسوبیشی که به نوعی در بازار ایران تبدیل به پرچمدار برگزاری تست درایو ها شده است، با برگزاری آزمایش رانندگی همگانی در مجموعه تفریحی ارم یک گام دیگر به ارتقای استانداردهای فروش خودرو نزدیک شد.
آرین موتور که در هفته های اخیر برای سومین بار اقدام برگزاری تست درایو عمومی نموده بود، با فاصله گرفتن از پیست اتومبیلرانی آزادی برای دومین بار پارک ارم را برای تست خودروهای میتسوبیشی ژاپن انتخاب کرد.
در این مراسم نماینده میتسوبیشی با 3 محصول میراژ، اوتلندر و ASX حضور پیدا کرد و با شرایطی آسان این خودروها را در اختیار طیف های مختلف که برای آزمایش رانندگی به این مجموعه آمده بودند، قرار داد.
در حاشیه این مراسم فرصتی کوتاه دست داد تا با معاون بازاریابی آرین موتور که نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران به شمار می رود، پیرامون اهمیت برگزاری تست درایو ها در بازار خودروی ایران گفت و گویی داشته باشیم.
با علی شکوهی در باب اهمیت تست درایو در ایران و گسترش آن به صحبت پرداختیم.
شکوهی برگزاری تست درایو در بازار های جهانی را امری متداول و روتین دانست و گفت: متاسفانه در ایران به دلایل مختلفی اهمیت تست درایو درک نشده است که مهمترین عامل را می توان به مسئله مالی و اختصاص تعداد زیادی خودرو با سرمایه میلیاردی به این مقوله معرفی کرد.

 


معاون بازاریابی آرین موتور افزود: تست درایو نوعی سرمایه گذاری است که نیاز به نگاه آینده نگر و بلند مدت دارد چرا که اهمیت تست درایو تنها در حوزه فروش خودرو نیست بلکه سهم زیادی در برندینگ دارد.
علی شکوهی با ذکر یک مثال ادامه داد: در سال های گذشته در شوروم ها چیزی به عنوان لباس فرم وجود نداشت در حالی که امروز لباس یکدست پرسنل یکی از ابتدایی ترین الزامات در شوروم ها به شمار می رود.
شکوهی گفت: تست درایو یک بحث فرهنگی است که مهمترین راه جلب اعتماد مشتریان شناخته می شود، دیگر زمان خرید خودرو بر اساس شنیده ها به پایان رسیده و دوره ی نوینی در خرید خودرو با نام تست درایو شکل گرفته است.
شکوهی ادامه داد: شرایط بازار به گونه ای پیش می رود که در آینده ای نه چندان دور شاهد خواهیم بود، تست درایوها یکی از استانداردها و الزامات فروش خودرو خواهد شد.
معاون بازاریابی آرین موتور در پایان افزود: تست درایو در مجموعه میتسوبیشی و دی.اس از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که امکان تست درایو در این دو مجموعه به صورت روزانه فراهم است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت و ثبت نام به آسانی خودروهای این دو برند را آزمایش کنند.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کامل تست درایو خودروهای میتسوبیشی ژاپن در پارک ارم بر روی این لینک کلیک کنید.

کد خبر 82685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha