وقوع ۵۶ حادثه ویژه در ۲۴ ساعت گذشته

پرشین خودرو: سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ حادثه ویژه در کشور رخ داده است، گفت: در این حوادث، ۱۶ نفر فوت کردند، ۲۱۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش  پرشین خودرو، دکتر پیرحسین کولیوند اظهار داشت: از ۵۶ حادثه در شبانه روز گذشته در کشور، ۳۵ مورد معادل ۶۳ درصد از کل حوادث ویژه مربوط به حوادث ترافیکی و ۲۱ مورد معادل ۳۷ درصد از این حوادث، مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی به بیان مهمترین حوادث ویژه در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: در حادثه واژگونی وانت پیکان در ساعت ۵:۳۸ صبح روز گذشته در محور میناب - بندرعباس، ۱۲ نفر مصدوم شدند. همچنین در حادثه برخورد دو دستگاه خودرو پژو پارس و پراید در ساعت ۱۳:۲۵ روز گذشته در محور کندوان، ۱۰ نفر دچار مصدومیت شدند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۸ ماموریت به دلیل مسمومیت با گاز CO در کشور ثبت شده است که در این حوادث ۱۷ نفر به مراکز درمانی اعزام و ۸ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

کولیوند در پایان با اشاره به آتش سوزی روز گذشته بیمارستان خیریه سید الشهدا تهران، خاطرنشان کرد: در این حادثه نیز ۲۸ نفر از بیماران به ۴ بیمارستان لقمان، سینا، بانک ملی و شرکت نفت منتقل شدند

کد خبر 82702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha