خودروهای آسیب دیده «رنو» چه سرانجامی دارد؟

پرشین خودرو: مدیر پروژه خودروهای کارکرده رنو (Used cars) با تشریح برنامه های این پروژه از فروش خودروهای آسیب دیده رنو در قالب این سامانه و با قیمت کارشناسی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه های آغازین سال 96 مدیران شرکت نگین خودرو از آغاز پروژه ای به نام «خودروهای کارکرده» در شرکت نگین خودرو خبر دادند که در حال برنامه ریزی های ابتدایی بود.
با گذشت چند ماه از این خبر رسانی و در حاشیه اختصاص خودروهای تلیسمان و کولئوس به شعبه های نگین خودرو، فرصتی دست داد تا با علی مرندی مدیر پروژه خودروهای کارکرده رنو در ایران گفت و گویی داشته باشیم.
وی در توضیح چگونگی بررسی ورود خودروهای کارکرده به این طرح گفت: خودروهای ورودی در 60 آیتم توسط کارشناسان فنی رنو در ایران بررسی و قیمت گذاری می شود.
مرندی گفت: پس از انجام بررسی و قیمت گذاری، خودرو به انتخاب مشتری تعویض یا فروخته خواهد شد، ضمن اینکه خودروهای کارکرده با انجام سرویس های لازم با گارانتی شرکت به فروش خواهد رسید.
مدیر  با اشاره به اینکه فقط خودروهایی که توسط نگین خودرو به فروش رسیده است، قابلیت شرکت در این طرح را دارد، افزود: بر اساس برآوردها حدود 9 هزار خودرو رنو امکان شرکت در این طرح را دارند.
مرندی با بیان این که حذف دلالی و قیمت گذاری کارشناسی از مزیت های این طرح به شمار می رود، ادامه داد: برخی از خودروها در زمان واردات و حمل و نقل دچار آسیب هایی می شود که در طرح جدید با قرار دادن این خودروها در این سامانه اقدام به فروش خودروهای آسیب دیده نیز خواهیم کرد.

 


وی نحوه قیمت گذاری این گونه خودروها را از طریق کارشناسان رسمی دادگستری اعلام کرد و گفت: خودروهای آسیب دیده را برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، تا زمان فروش ترمیم نخواهیم کرد.
مدیر پروژه خودروهای کارکرده رنو در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در فاز ابتدایی در کلانشهر تهران اجرایی می شود و به مرور در سایر شهرستان ها نیز فعال خواهد شد.


برای آگاهی از طرح های رنو در بازار ایران، ضمن مراجعه به مراکز فروش مجاز نگین خودرو می توانید به وبسایت شرکت مراجعه کنید.

کد خبر 82716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha