کد خبر 82743
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
وضعیت ترافیکی در اتوبان های پایتخت

پرشین خودرو: مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی اتوبان ها و شریان های اصلی پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو،  هم اکنون در بزرگراه آزادگان به سمت غرب از خیابان دستواره تا محدوده معراج ترافیک سنگین است. در بزرگراه مدرس به سمت شمال از بزرگراه صدر تا پل ولیعصر ترافیک متراکم گزارش شده است.

همچنین در بزرگراه رسالت به سمت غرب از بزرگراه مدرس تا تونل رسالت ترافیک سنگین است. در خیابان جانبازان نیز به سمت غرب از مسیل باختر تا بزرگراه صیاد شیرازی حرکت خودروها با کندی انجام می شود.

بنابراین گزارش در خیابان انقلاب به سمت غرب از بزرگراه امام علی (ع) تا پل چوبی نیز حرکت خودروها پرتردد و با کندی انجام می شود. در بزرگراه بسیج به سمت شمال از پل بسیج تا شهرک قصر فیروزه حرکت خودروهای سواری با کندی انجام می شود.

بنا بر اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این تصادف اعلام شده در زمان ترافیک برخورد جلو به عقب خودروهاست از این رو به رانندگان توصیه می شود حرکت وسیله نقلیه خود را با جریان ترافیک هماهنگ کرده و از توقف های ناگهانی و همچنین تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند.

کد خبر 82743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha