حسین ناجی بعنوان عضو جدید شورای رقابت منصوب شد

پرشین خودرو: رییس‌ جمهوری به پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی حسین ناجی را برای یک دوره 6 ساله به عنوان عضو جدید شورای رقابت منصوب کرد.

به گزارش پرشین خودرو، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای مهندس حسین ناجی
در اجرای جزء (6) بند (الف) ماده (53) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌های کلی اصل (44) قانون اساسی، بنا به پیشنهاد وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و نظر به تخصص و شایستگی جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت 6 سال به عنوان صاحب‌نظر در امر صنعت به «عضویت شورای رقابت» منصوب می‌شوید.
توفیق شما و سایر اعضای محترم آن شورا را در انجام شایسته وظایف و مسؤولیت‌های محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
حسن روحانی»
به گزارش ایرنا شورای رقابت با هدف تسهیل‌کنندگی فعالیت بخش خصوصی و به طور کلی‌تر عرصه اقتصادی و نوعی عامل برای کاهش ریسک در این بخش شکل گرفت تا بخش خصوصی با ورود به بازار نگران انحصارات و رقبای انحصارگر خود نباشد.
این شورا براساس موضوع ماده 53 قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه و اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی تشکیل شده است. ریاست این شورا را رضا شیوا بر عهده دارد.

کد خبر 82752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha