کد خبر 82764
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
پر ایرادترین خودروهای سال 2017

پرشین خودرو: این گزارش که با بررسی بیش از 200 مدل خودرو در 17 بخش مختلف از قبیل دوام ادوات مکانیکی یا حفظ ظاهر و زیبایی به بررسی محصولات تولید انبوه روز جهان می‌پردازد، به طور خاص 10 مدل را به عنوان اتومبیل‌هایی با کمترین سطح اعتماد معرفی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو ،کانسیومر ریپورتز موسسه مشهور آمریکایی که در زمینه تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان فعالیت دارد، اخیرا در گزارشی به 10خودروی مشهور جهان که معیوب‌اند، پرداخته است که دیدن بعضی از آنها بسیار تعجب‌آور است. در این فهرست می‌توان نام‌هایی نظیر شورولت، فیات و جی‌ام‌سی را دید که اغلب در شمار سازندگان پرخطای جهان هستند اما دیدن نام دو برند تسلا و مرسدس بنز در این گزارش موردی است که جای تعجب بسیار دارد.

 این گزارش که هرساله توسط کارشناسان موسسه کانسیومر ریپورتز با نام خودروهای سال با کمترین قابلیت اعتماد تهیه می‌شود، امسال نیز منتشر شده است. در عین حال نتایج این گزارش از افت کیفی شدید خودروهای الکتریکی و نیز برخی محصولات ولوو حکایت دارد که تا پیش از این در باور عمومی، خودروهایی با کیفیت و بادوام بودند. این گزارش که با بررسی بیش از 200 مدل خودرو در 17 بخش مختلف از قبیل دوام ادوات مکانیکی یا حفظ ظاهر و زیبایی به بررسی محصولات تولید انبوه روز جهان می‌پردازد، به طور خاص 10 مدل را به عنوان اتومبیل‌هایی با کمترین سطح اعتماد معرفی کرده و نشان می‌دهد چه اندازه تصورات ما در مورد هر برند می‌تواند با داده‌های آماری و تجربی متفاوت باشد.
 
اگر می‌خواهید بدانید عیوب اصلی این خودروها چیست، جالب است بدانید که عمده شکایات خریداران درخصوص نقص تجهیزات الکتریکی و عیب موتور بوده است. این شما و این ده خودروی کم‌کیفیت سال 2017 جهان.

 


 

 
جگوار اف-پیس
محصولات مرسدس بنز و تسلا معیوبند
 
ایراد عمده این کراس‌اوور اسپورت لوکس انگلیسی که قیمتی بالغ بر 80 هزار دلار دارد، در بخش الکتریکی، سیستم رانندگی، نشت اتاق و نیز سروصدای اتاق بوده است که با توجه به کلاس و قیمت خودرو، واقعا مایه تعجب است چرا که انتظار می‌رود در این سطح قیمتی خودروها با کمترین ایراد ممکن مونتاژ شوند.
 

 

 
فیات500
محصولات مرسدس بنز و تسلا معیوبند
 
تخم‌مرغ محبوب ایتالیایی که در ایران قیمتی بین 100 تا 300 میلیون تومان دارد، همواره یکی از بدکیفیت‌ترین خودروهای بازار بوده اما اخیرا خریداران این خودرو به کانسیومر رپورتز گزارش داده‌اند که مدل 500 علاوه بر ایرادات متعدد تجهیزات الکتریکی، در بخش ترمز و برق کشی خودرو نیز با مشکل مواجه است.

 


 

 
کادیلاک اسکالاد
محصولات مرسدس بنز و تسلا معیوبند
 
بزرگترین ساخته شرکت مشهور کادیلاک که از قضا قیمتی حدودا 100 هزار دلاری دارد با معضلات بسیاری به دست مصرف‌کننده می‌رسد به طوری‌که علاوه بر جعبه‌دنده پر ایراد، سیستم تهویه مطبوع خودرو نیز دارای مشکل است و تجهیزات برقی اسکالاد هم خوب کار نمی‌کنند.

 


 

 
مرسدس جی‌ال‌سی
محصولات مرسدس بنز و تسلا معیوبند
 
شاید باورش سخت باشد که یکی از بهترین سازندگان خودروی جهان که همواره به کیفیت بالای و تولید محصولات ارزشمند مشهور است در ساخت مدل جی‌ال‌سی بی دقتی کرده است و محصولی پرایراد را که هم در بخش تعلیق، هم در بخش تجهیزات الکترونیکی و هم در بخش فرمان و ترمز دارای مشکل بوده، به مشتریان تحویل داده است.
 

 
فورد فیستا

محصولات مرسدس بنز و تسلا معیوبند

این خودرو که مدل 2017 و جدیدش اخیرا به فهرست نهایی اتومبیل سال اروپا نیز راه یافته است، با اینکه فروش بسیار بالایی دارد و قیمتی به مراتب کمتر از رقبای این گزارش، اما ایرادات کمتری داشته است. در عین حال خریداران گزارش کرده‌اند که هنگام کار با سیستم تهویه مطبوع یا جعبه‌دنده خودرو ایراد پیش آمده و رانندگی خودرو با ایراد همراه است.

 


 

 
تسلا مدل ایکس
محصولات مرسدس بنز و تسلا معیوبند
 
واقعا انتظار نداشتیم این خودرو در بین اتومبیل‌های بدنام این گزارش قرار بگیرد اما طبق گزارش‌هایی که خریداران آمریکایی به موسسه کانسیومر ریپورتز داده‌اند، شاسی‌بلند الکتریکی مدل ایکس در بخش رنگ بدنه، سطح کیفیت تجهیزات در برخی تریم‌ها و نیز سیستم تهیوه مطبوع با مشکلات حاد مواجه است.

 


 

 
جی‌ام‌سی آکادیا
محصولات مرسدس بنز و تسلا معیوبند
 
آکادیا از جمله خودروهای خوش‌ساخت و محبوب برند جی‌ام‌سی است که در آمریکا و سایر نقاط جهان طرفداران بسیاری دارد اما عمده خریداران مدل 2017 این خودرو از مشکلات فراوان آکادیا در بخش تجهیزات الکتریکی، برق‌کشی اتاق و نیز سیستم رانندگی این شاسی‌‌بلند ساخت جنرال موتورز است.

 


 

 
شورولت کامارو
محصولات مرسدس بنز و تسلا معیوبند
 
کامارو واقعا خودروی خوبی است و هم در زمینه ارزش خرید و هم به دلیل سطح بالای عملکردش شایسته تحسین است. با اینهمه خریداران کوپه آمریکایی این گزارش در موارد متعدد گزارش داده‌اند که سیستم انتقال نیرو و جعبه دنده کامارو مشکلات بسیاری دارد و کار با تجهیزات الکترونیکی و نیز سیستم رانندگی خودرو با نقص‌های فراوانی همراه است.

 


 

 
فورد فوکوس سدان
محصولات مرسدس بنز و تسلا معیوبند
 
این خودرو همانند برادر کوچکش فیستا تیراژ بسیار بالایی در مقایسه با سایر اتومبیل‌های این گزارش دارد اما بنابر گزارش‌های متعددی که کانسیومر ریپورتز دریافت کرده، اغلب خریداران از نحوه تنظیمات سیستم رانندگی و نیز عدم هماهنگی جعبه دنده با موتور خودرو گلایه داشته و آن را ایراد بزرگ مدل فوکوس عنوان کرده‌اند.

 


 

 
ولوو ایکس‌سی90
محصولات مرسدس بنز و تسلا معیوبند
 اس‌یووی لوکس و گرانقیمت سوئدی واقعا خودروی خوبی است و هم در بخش مواد بکاررفته در اتاق و هم هماهنگی فنی واقعا محصولی کم‌نظیر است با اینحال این اتومبیل هم ایراد برقی دارد. جالب اینکه در ایران هم که مدل ایکس‌سی90 به تعداد نسبت زیادی وارد شده گزارش‌های زیادی از خطای فنی این شاسی‌بلند سوئدی در بخش جعبه‌دنده و تجهیزات برقی گزارش شده است.
کد خبر 82764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha