برخی مراکز مجاز فروش بلیت پروازهای اربعین به دلیل تخلف حذف شدند

پرشین خودرو: روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد: تاکنون تعدادی از مراکز و دفاتری که در ارائه بلیت‌های اربعین به توصیه‌های سازمان هواپیمایی کشوری توجهی نکرده‌اند از لیست مراکز مجاز حذف و سایت‌های متخلف به پلیس فتا معرفی شدند.

به گزارش پرشین خودرو،  به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده در این‌باره اظهار داشت: بلیت پروازهای اربعین که با نرخ مصوب در مسیر پروازی تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد یک میلیون و 500 هزار تومان و بلیت یکسره از مبدا تهران 600 هزار تومان و یکسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد 750 هزار تومان تعیین شده است، هم اکنون در همه مراکز فروش معرفی شده از طرف شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر نمایندگی‌ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین حسینی از 13 آبان‌ماه آغاز و تا 22 آبان‌ماه جاری ادامه خواهد داشت گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده هرگونه تخلف از طرف دفاتر دارای مجوز بند الف، توسط دفتر نظارت سازمان هواپیمایی دنبال می‌شود، دفاتر و سایت‌های دیگر به مراجع ذی صلاح جهت اعمال قانون معرفی می‌شوند و با هرگونه فروش خارج از نرخ مصوب بدون اغماض برخورد خواهد شد.

جعفرزاده تصریح کرد: به عنوان نمونه آنچه در بازرسی بازرسان سازمان بدست آمد، تاکنون تعدادی از مراکز و دفاتری که در ارائه بلیت‌های اربعین به توصیه‌های سازمان هواپیمایی کشوری توجهی نکرده‌اند از لیست مراکز مجاز حذف و سایت‌های متخلف به پلیس فتا معرفی شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی‌ با بیان اینکه برخورد با متخلفان مستلزم ارائه مدارک مستند است، اضافه کرد: در حال حاضر امکان تهیه بلیت در مراکز مجاز برای شهروندان تهرانی و سایر شهرستان‌ها فراهم است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است تا با هرگونه شکایتی از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir برخورد کند.

وی از رسانه‌ها خواست نسبت به انتشار هر گونه اخباری پیرامون فروش بلیت پروازهای اربعین به صورت دقیق و صحیح اقدام کنند و در صورت بروز هرگونه تردید در خصوص نرخ بلیت و یا فروش غیرقانونی مراتب را به اطلاع روابط عمومی سازمان رسانده و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.

به گزارش فارس صبح امروز خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان «آدرس‌های بی‌راه در فهرست‌‌ فروش بلیت پروازهای اربعین/ زائران در دفاتر فروش سرگردانند» اعلام کرده بود که ‌آدرس اشتباه، شماره تلفن غلط و معرفی برخی آژانس‌هایی که اصلاً فروش پرواز عتبات ندارند، از یک طرف و ادعای تکمیل صندلی برخی پروازهای اربعین و فروش با نرخ‌های بالاتر از سوی دیگر، از مشکلاتی است که زوار حسینی با دفاتر اعلامی سازمان هواپیمایی دارند.

فارس

کد خبر 82782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha