کد خبر 82813
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
نیسان پرده از ماکسیمای 2018 خود برداشت

پرشین خودرو: تغییرات داخلی خودرو چندان زیاد نیستند، اما سامانه اطلاعات و سرگرمی نیسان کانکت ارتقاء یافته و اینک در نسخه استاندارد با اتو اندروید و کارپلی اپل سازگار است.

به گزارش پرشین خودرو، نیسان پرده از پوشش و استایل خارجی ماکسیمای 2018 خود برداشت.از آنجایی که خودرو از سال 2016 مورد بازطراحی دوباره قرار گرفته تغییرات و بازطراحی ملایمی را در آن شاهد هستیم. جلو پنجره در خودرو به شکل V درآمده و با ترکیب دریچه‌های مشکی تغییر زیادی در ظاهر ماکسیما ایجاد کرده است.

در مدل‌های جدید شاهد رنگ جدیدی از ماکسیما به نام قرمز کارنلیان نیز هستیم.

فیس‌لیفت ملایم در نیسان ماکسیمای 2018

تغییرات داخلی خودرو چندان زیاد نیستند، اما سامانه اطلاعات و سرگرمی نیسان کانکت ارتقاء یافته و اینک در نسخه استاندارد با اتو اندروید و کارپلی اپل سازگار است. در نسخه‌های SR، SL و پلاتینیوم مسافران صندلی‌های عقب به شارژهای  USB مجهز هستند.

قیمت این خودروهای 2018 در مدل پایه حدود 33 هزار و 20 دلار است که نسبت به اسلافش 410 دلار افزایش نشان می‌دهد.ماکسیما پلاتینیوم نیز به عنوان گران‌ترین مدل اسن خودرو بیش از 40 هزار 600 دلار قیمت دارد.

 

فیس‌لیفت ملایم در نیسان ماکسیمای 2018

بدون توجه به گزینه و آپشن مدل‌ها، تمامی ماکسیماها به یک موتور 3.5 لیتری V6 با گشتاور 353 نیوتن‌متر و خروجی 300 اسب‌بخار مجهزند. این موتورها با یک سامانه انتقال قدرت اکس- ترونیک سازگار می شوند.

کد خبر 82813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha