افتتاح نمایندگی «سایپادیزل» در لنگرود

پرشین خودرو: در راستای توسعه شبكه فروش و ارتقاء سطح ارائه خدمات پس از فروش محصولات شركت سایپادیزل، نمایندگی مجاز این شركت در یكی از محورهای مهم ترانزیتی استان گیلان افتتاح شد.

به گزارش پرشین خودرو، این شركت در راستای تكریم مشتریان و پاسخگویی به نیاز ایشان و نیل به اهداف استراتژیك خود در حوزة توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش سراسر كشور، اقدام به افتتاح نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل در یکی از محورهای اصلی و پر تردد کشور واقع در شهرستان لنگرود نمود.
این گزارش حاكیست، نمایندگی جدید سایپادیزل با كد 263 فروش و كد 738 خدمات پس از فروش در مساحتی معادل 3 هزار متر مربع و سرمایه گذاری بالغ بر 50 میلیارد ریال بنا شده و زمینة اشتغال بیش از 20 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم نموده است.
بر اساس این گزارش؛ نمایندگی یاد شده مجهز به تجهیزات مدرن تعمیرگاهی، ابزار مخصوص محصولات سایپا دیزل، دستگاههای عیب یاب پیشرفته، سالن تست خودرو بوده و خودرو امداد بوده و با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارشناسان متخصص و آموزش دیده، ظرفیت پذیرش روزانه 15 دستگاه از انواع خودروهای تجاری را داراست.
بر این اساس، مشتریان شرکت سایپا دیزل می توانند کلیه خدمات مربوط به محصولات دانگ فنگ ، فوتون و الوند و همچنین سرویس های ادواری محصولات ولوو، رنو و کاوه را از این نمایندگی دریافت نمایند.
گفتنی است، شرکت خدمات فنی رنا، ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل با دارا بودن 44 نمایندگی مجاز خدماتی و 23 عاملیت مجاز فروش قطعات در 12 محور پرتردد جاده ای، عنوان بزرگترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو های تجاری در کشور را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 82857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha