فروش لیفان 820 با شرایط ویژه آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: کرمان موتوری ها برای نیمه اول آبان ماه شرایط فروش نقدی، پیش فروش و اقساطی را برای محصول لیفان 820 در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، قیمت قطعی لیفان 820 برای فروش آبان ماه 91 میلیون و 250 هزار تومان اعلام شده است که برای خرید نقدی تنها کافی است کل این مبلغ را به حساب کرمان موتوری ها واریز کرده و آنگاه بعد از یک ماه انتظار می توانید از سواری با این خودروی زیبا و جادار لذت ببرید.

پیش فروش:

اگر برای خرید نقدی این خودرو با محدودیت در پرداخت روبه رو هستید نیز نگران نباشید زیرا قرار است در پیش فروش اعلام شده توسط کرمان موتوری ها شما تنها با پرداخت 40 میلیون تومان ثبت نامخود راانجام داده و مابقی هزینه این خرید را در هنگام صدور دعوتنامه واریز نمایید.

خودروی شما در دی ماه تحویل داده می شود و سود مشارکت 18 و سود انصراف برای این خرید به ترتیب 18 و 15 درصد اعلام شده است.

فروش اقساطی:

بی شک لیفان 820 یکی از محبوب ترین خودروهای سدان در کش.ر است و پر بیراه نیست اگر بگوییم بسیار علاقه مند هستند تا این خودرو را برای خود و خانواده انتخاب کنند اما محدودیت در امکان پرداخت نقدی جلوی تحقق این انتخاب را می گیرد.

کرمان موتوری ها برای کمک به برآورده شدن این آرزو و انتخاب یک امکان خرید قسطی نیز در اختیار شما قرار داده اند.

شما می توانید با پرداخت 33 میلیون و700 هزار تومان، 38 میلیون و 500هزار تومان و یا 42 میلیون و 900 هزار تومان؛ نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنید.

مابقی هزینه این خرید از شما در اقساط 10، 20، 30 و 40 ماهه دریافت خواهد شد و خودرو نیز تنها پس از یک ماه از زمان خرید آماده تحویل به شما خواهد بود.

علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با لیفان 820 و شرایط ویژه فروش این سدان زیبا می توانند به نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور و یا سایت این خودروساز مراجعه نمایند. 

کد خبر 82920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha