ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور بی معنی است!

پرشین خودرو: بیان ایجاد قطب سوم صنعت خودروسازی یک حرکت احساسی، نمادین و بدون کارشناسی است و هر فردی که کمی بازار و صنعت خودرو را بشناسد می داند که این اتفاق در شرایط فعلی معنی ندارد.

بابک صدرایی کارشناس بازار خودرو در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو» با بیان این مطلب گفت: باید از آقایان پرسید همین دو قطب فعلی خودرو چه گلی بر سر مردم زدند که می خواهید قطب سوم را به پا کنید؟

وی ادامه داد: ما زمانی می توانیم به فکر قطب سوم خودروسازی در صنعت خودرو باشیم که دارای اقتصادی شکوفا، بازاری رو به رشد و مناسبات سیاسی و اقتصادی آزاد با جهان باشیم. جدای از این موارد، مزیت های تولید در کشور نیز بیش از معایب آن باشد.

این کارشناس بازار خودرو تاکید کرد: در حال حاضر صنعت خودروسازی در کشور ما با مشکلاتی همانند طراحی، قیمت تمام شده بالا و نبود بازار صادراتی روبه روست و اگر این مشکلات نبود شاید حرف زدن از قطب سوم تولید خودرو در کشور بسیار ارزشمند و شدنی می نمود.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر سایر خودروسازان داخلی با مشکلی مانند بازار صادراتی رو به رو هستند گفت: همین دو قطب فعلی صنعت خودروی کشور با هزاران مشکل ریز و درشت دست به گریبان هستند و هر روز بحرانی جدید را با کمک دولتی ها طی می کنند، حال با این حال صحبت از قطب سوم کمی عجیب است.

این فعال بازار خودرو خاطرنشان کرد: به نظرم واژه قطب سوم صنعت خودرو یک حرکت احساسی، نمادین و بدون کارشناسی است زیرا هر فردی که کمی بازار و صنعت خودرو را بشناسد می داند که این اتفاق در شرایط فعلی معنی ندارد.

کد خبر 82948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha