کامیونت جدید ژاپنی به ناوگان «ایسوزو» در ایران پیوست

پرشین خودرو: کامیونت جدید ایسوزو با توان حمل بار 5.2 تن با کد NMR85 در مراسمی با حضور مدیران منطقه ایسوزو، مدیران ارشد گروه بهمن و نمایندگی های ممتاز این بهمن دیزل رسما رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مرتضی شفیعی مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به تاریخچه شرکت بهمن دیزل گفت: در گذشته سهم ایسوزو از بازار حدود 40 درصد بود که با برنامه ریزی های انجام گرفته این سهم را به 51 درصد افزایش داده ایم.
شفیعی از برنامه بهمن دیزل برای دستیابی به سهم 60 درصدی از بازار خبر داد و گفت: هدف گذاری این میزان افزایش سهم بازار چالش بزرگی پیش روی ما قرار می دهد که با تمرکز در بحث قیمت و کاربری های مختلف، می توان از آن عبور کرد.
مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به تردد 78 هزار دستگاه ایسوزو در کشور ادامه داد: برای افزایش کاربری ها با تعدادی از شرکت های مطرح این حوزه مذاکره داشته ایم که کاربری آتش نشانی یکی از نمونه قرارداد های به نتیجه رسیده است.
وی افزودن آپشن های جدید به کامیونت های ایسوزو را بخشی از برنامه شرکت معرفی کرد و افزود: محصول جدیدی تا آخر سال جاری معرفی خواهیم کرد.


کازو گودا مدیر فروش بین الملل ایسوزو که در این مراسم حضور داشت، مهمترین عامل موفقیت ایسوزو در دنیا را کیفیت یکسان محصولات این برند در سراسر دنیا دانست و گفت: در حال حاضر ایسوزو در 100 کشور جهان حضور فعال دارد که در نیمی از این کشورها، برند ایسوزو پرچمدار این سگمنت به شمار می رود.
کامیونت ایسوزو که با قیمت تقریبی 110 میلیون تومان از آبان ماه وارد سبد فروش بهمن دیزل می شود، نسبت به رقبای خود از مزایایی برخوردار است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.مصرف سوخت بهینه و آلایندگی کمتر را می توان از مهمترین مشخصه های کامیونت جدید ایسوزو در ایران معرفی کرد.کامیونت 5.2 تن ایسوزو با توان شیب روی 47 درصدی قابلیت عبور از شیب های زیاد را خواهد داشت.
کابین ایسوزو NMR85 که به طور کامل تغیر یافته است، منجر به بهبود ضریب اصطکاک، افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت می شود.کابین تقویت شده ایسوزو طبق آزمایشات، در تصادفات و سوانح کمترین آسیب را به سرنشینان وارد می کند
این کامیونت که در دو نسخه E و H روانه بازار می شود از لاستیک تیوبلس برخوردار خواهد بود.
مهمترین مزیت کامیونت 5.2 تن ایسوزو را شاید بتوان شاسی عریض تر این محصول دانست که امکان نصب انواع کاربری و توان حمل بارهای حجیم را برای این کامیونت فراهم خواهد آورد.
 

در این لینک می توانید گزارش تصویری کاملی از مراسم رونمایی این کامیونت ژاپنی بهمن دیزل را مشاهده نمایید.

کد خبر 83006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha