هدیه سالگرد 50 سالگی «لامبورگینی» در ژاپن

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی لامبورگینی بیش از 1 ماه پیش در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان از نسخه رودستر پرچم دار جدید خود، یعنی لامبورگینی اونتادور S رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، حالا به مناسبت سالگرد 50 سالگی حضور مستمر این برند در بازار ژاپن، این خودروساز ایتالیایی یک نسخه ویژه برای سامورایی‌ها آماده کرده است که به تعداد بسیار محدود ساخته خواهد شد.
این خودرو از لحاظ فنی، درست همانند نسخه‌های استاندارد لامبورگینی اونتادور S رودستر خواهد بود، اما در طراحی ظاهری خود متحمل یکسری تغییرات شده است که بزرگ‌ترین تغییرات آن می‌تواند رنگ آمیزی ویژه این اتومبیل باشد که از 2 رنگ آبی و مشکی بر روی بدنه تشکیل شده است و به صورت خیلی ملایم با یکدیگر ترکیب می‌شوند.
براساس ادعای شرکت سازنده، این خودرو تنها به تعداد محدود 5 دستگاه و با ویژگی‌های اختصاصی تولید خواهد شد که باتوجه به فرهنگ قدیمی ژاپنی‌ها، یادآور عناصر مهم طبیعت از جمله "زمین"، "باد"، "آتش"، "آب" و "آسمان" خواهد بود. حال نسخه‌ای که توسط لامبورگینی در شهر توکیو رونمایی شده است، گفته می‌شود نسخه "آب" آن خواهد بود که رنگ بدنه آن یادآور این عنصر مهم حیات است.
علاوه بر طراحی خارجی، در داخل اتومبیل هم شاهد روکش‌های چرمی مشکی رنگ آلکانتارا با رگه‌های آبی رنگ هستیم که یک زیبایی خاص به طراحی داخلی اتومبیل بخشیده است. در مجموع طراحان لامبورگینی برای ساخت چنین طرحی برای لامبورگینی چه در خارج کابین و چه در داخل کابین، بیش از 100 ساعت زمان در طول 6 ماه صرف کرده‌اند تا در نهایت به یک هماهنگی جامع و ترکیب رنگ‌بندی مورد نظر خود دست پیدا کنند.
در ادامه هم بد نیست بدانید که نسخه رودستر لامبورگینی اونتادور S درست همانند نسخه کوپه خود به یک پیشرانه 6.5 لیتری دوازده سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده است که می‌تواند 740 اسب بخار قدرت و 690 نیوتن متر گشتاور تولید کند که با ارسال این نیرو به سمت چرخ‌های محرک خودرو، حداقل شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه و سرعتی نزدیک به 350 کیلومتر بر ساعت بدست می‌آید.
 

کد خبر 83019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha