کد خبر 83085
۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
طراحی عینک هوشمند برای دوچرخه سواران

پرشین خودرو: تولید عینک های هوشمند با خدمات واقعیت افزوده مدتی است آغاز شده اما برخی از آنها حواس دوچرخه سواران را پرت می کنند و برای استفاده در معابر عمومی مناسب نیستند.

به گزارش پرشین خودرو،  به نقل از اسلش گیر، به تازگی عینک واقعیت افزوده ای به نام Everysight Raptor تولید شده که علیرغم نمایش اطلاعات محیطی و عکاسی و فیلمبرداری مزاحم دوچرخه سواری نمی شود و لذا کاربردهای گسترده ای دارد.

این عینک هوشمند مجهز به پردازنده Snapdragon ۴۱۰E SoC کوالکوم بوده و به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث یا شبکه های وای – فای قابل اتصال به دیگر ابزار الکترونیک است.

این عینک اطلاعات را در برابر چشمان کاربر و بدون مسدود کردن دید وی در حین حرکت بدون هیچ اختلال و وقفه ای نمایش می دهد تا کاربر از سرعت و فاصله خود با دیگر موانع و رانندگان، فاصله با مقصد، وضعیت جوی، ساعت و غیره مطلع شود.

نمایش موقعیت جغرافیایی و موقعیت یابی و حتی نمایش ضربان قلب فرد نیز از طریق این عینک واقعیت افزوده ممکن است. کنترل این عینک هوشمند از طریق دسته دوچرخه ممکن است و بدین منظور باید ۶۰ دلار اضافی پرداخت شود.

قیمت این عینک با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ۶۵۰ دلار و با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۷۰۰ دلار است. عرضه عمومی این عینک در فوریه و آوریل سال ۲۰۱۸ انجام می شود.

کد خبر 83085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha