کد خبر 83131
۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
 X2 ب.ام.و رونمایی شد

پرشین خودرو: سرانجام، پس از ماه‌ها شایعه و انتشار تصاویر جاسوسی بی‌ام‌و رسما از مدل کراس‌اوور X2 خود رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، خودرو به طیف خوبی از گزینه‌های کمک راننده مجهز است. بی‌ام‌و X2، مثل دارای سامانه حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری و همچنین نسل جدید سرگرمی‌های چند رسانه‌ای بی‌ام‌و است و سرانجام، پس از ماه‌ها شایعه و انتشار تصاویر جاسوسی بی‌ام‌و رسما از مدل کراس‌اوور X2 خود رونمایی کرد.

 این خودرو "کول اکس "  لقب گرفته و براساس ساختار و پلت‌فرم X1 ساخته شده است. با این حال از برادر X1 خود کوچکتر و کوتاهتر است.

رونمای رسمس بی‌ام‌و از مدل X2

نسخه  X2 ظاهر منحصر به فردی دارد که می‌توان آن را به جای یک کراس‌اوور سنتی یک هاچبک بزرگ قلمداد کرد.

در نمای جلو بی‌ام‌و  X2 به یک جلوپنجره مجلل ذوزنقه‌ای مجهز است که ظاهر و استایل آن برای طرفداران بی‌ام‌و آشناست. با این حال جلوپنجره کمی پهن‌تر شده و به سمت بالا حرکت کرده است. در دو سمت جلوپنجره دریچه‌های هوا قرار گرفته‌اند و نمای جلو با چراغ‌های کشیده و لامپ‌های روزتاب LED تکمیل می شود.

رونمای رسمس بی‌ام‌و از مدل X2

در حرکت به عقب ما شاهد یک شیشه بزگ مد روز و سقفی هستیم که با شیبی ملایم به بخش عقبی خودرو وصل می‌شود. طراحان همچنین خطوط شانه‌ای ملایم و چراغ‌های LED در عقب را در طراحی این خودرو ارائه کرده‌اند.بی‌ام‌و X2 می‌تواند به طیف وسیعی از چرخ‌ها در ابعاد و اندازه‌های 17 تا 20 اینچی مجهز شود.

رونمای رسمس بی‌ام‌و از مدل X2

با اولین نگاه به درون کابین، حس و حال بی‌ام‌و را درک خواهید کرد. رنگ‌بندی متنوعی در تریم این خودرو ارائه می‌شود. سقف پانورامیک نیز احساس خوشایندی را به طراحی داخلی می‌بخشد. صندلی‌ها برای پنج سرنشین طراحی شده‌اند و با جمع‌کردن ردیف عقب، ۱۴۱۸ لیتر فضای بار در اختیار سرنشینان خواهد بود. در نسخه‌های پایه این بی‌او‌و شاهد صفحه نمایش 6.5 اینچی و در مدل‌های گرانتر شاهر صفحه نمایش 8.8  اینچی هستیم.

رونمای رسمس بی‌ام‌و از مدل X2

خودرو به طیف خوبی از گزینه‌های کمک راننده مجهز است. بی‌ام‌و X2، مثل دارای سامانه حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری و همچنین نسل جدید سرگرمی‌های چند رسانه‌ای بی‌ام‌و است.

قدرتمندترین مدل X2، با پیشرانه‌ی توربودیزل ۲ لیتری (xDrive25d) ارائه می‌شود که قدرت ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. بی‌ام‌و ادعا می‌کند که این نسخه، در زمان ۶.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و بین ۵.۱ تا ۵.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، میانگین مصرف سوخت خواهد داشت.

عصرایران

کد خبر 83131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha