چهارمین دوره رقابت های فنی جامع خدمات پس از فروش مدیران خودرو برگزار شد

پرشین خودرو: چهارمین دوره رقابت‌های فنی جامع خدمات پس از فروش مدیران خودرو پنج شنبه چهارم آبان برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو این رقابت ها را با هدف ارزیابی میزان مهارت پرسنل نمایندگی های خدمات پس از فروش و در نهایت تهیه و تنظیم برنامه های آموزشی لازم جهت ارتقاء مهارت‌های فنی این پرسنل بطور همزمان در 9 استان کشور برگزار کرد.
این آزمون با کمک سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور در استان های البرز، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، کرمان، کرمانشاه، فارس، آذربایجان شرقی و اصفهان در بین 841 نفر از پرسنل خدمات پس از فروش 130 نمایندگی مجاز شرکت مدیران خودرو و از شاخه‌های کارشناس فنی، پذیرشگر، امدادگر فنی ،تکنسین مکانیک، تکنسین برقکار و تکنسین جلوبندی برگزار شد.
شایان ذکر است شرکت چری چین هر ساله مسابقات مهارت فنی را در بین شرکاری تجاری خود از کشور های مختلف برگزار می‌کند که اعضای تیم ایران در سال 2014 و 2016 به ترتیب مقام های اول و سوم را کسب کرده بودند.
اخیرا شرکت مدیران خودرو با سیاست افزایش رضایت مشتریان تمرکز خود را در حوزه خدمات پس از فروش افزایش داده و با بهبود راهبردهای مبتنی بر توسعه بازار، رهبری هزینه، و توسعه محصول و همچنین افزایش سطح ارائه خدمات در نمایندگی های مجاز سعی در تقویت خود رد این حوزه ها را دارد.
شرکت مدیران خودرو معتقد است افزایش رضایتمندی مشتریان قدیمی در حوزه خدمات پس از فروش بازر فروش محصولات را در آینده تضمین خواهد کرد. در سال های اخیر شرکت مدیران خودرو در حال افزایش کیفیت و ایجاد تنوع در محصولات خود بوده است که امر باعث افزایش سهم مدیران خودرو از بازار خودرویی ایران است.

برای آشنایی با فعالیت های مدیران خودرو اینجا کلیک کنید.

کد خبر 83140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha