طرح مفهومی «تویوتا» برای نسل بعد "کراون" رونمایی شد

پرشین خودرو: تویوتا "کراون (Crown)"، به جرأت لوکس‌ترین برند شرکت خودروسازی تویوتا به شمار می‌رود.

به گزارش پرشین خودرو، تویوتا "کراون (Crown)" همچون هیوندای جنسیس سدان یا شورلت کوروت، در پشت لوگو و برندی متفاوت از کمپانی مادر عرضه می‌شود که برخلاف محصولات استاندارد تویوتا، بازار محدودی دارد و معمولا در کشور ژاپن عرضه می‌شود.
حال با برگزاری جدیدترین دوره از نمایشگاه "توکیو 2017"، کمپانی خودروسازی تویوتا از نسل جدید این خودرو در قالب یک طرح مفهومی رونمایی کرده است که ظاهر آن به شدت بهبود یافته و همچنین از تجهیزات پیشرفته صنعت خودروسازی بر روی خود سود می‌برد.

تصاویری از زوایای مختلف تویوتا کراون


گمان نکنیم که تا حالا اسمی از کراون به گوشتان خورده باشد، چون معمولا این برند را شرکت خوروسازی تویوتا دیر به دیر آپدیت می‌کند و چون نام و نشانی از تویوتا بر روی آن دیده نمی‌شود، به همین دلیل چندان در مجامع بین المللی مطرح شده نیست، از این موضوع بگذریم. طرح کانسپت تویوتا "کراون" که در نمایشگاه توکیو 2017 رونمایی شده است، چشم انداز نسل بعد این برند را نشان می‌دهد که در قسمت جلوی آن می‌توان شاهد یک جلوپنجره بسیار بزرگ به همراه چراغ‌های مشکی رنگ کشیده بود که تاحدودی طراحی ظاهری آن را به محصولات "جنسیس"، بویژه جنسیس G90 شبیه کرده است. اما در مجموع ظاهر آن بسیار خوب کار شده و یک هماهنگی مثال زدنی میان فاکتورهای طراحی این اتومبیل ایجاد شده است.
باتوجه به ادعای شرکت سازنده، خودروی مفهومی تویوتا کراون با طول کلی 4910 میلی متر، عرض 1800 میلی متر، ارتفاع 1455 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2920 میلی متر ساخته شده است که برای افزایش فضای کابین و راحتی بیشتر سرنشینان، نسبت به تویوتا کمری نسل جدید حدود 50 میلی متر طول بیشتر، 15 میلی متر ارتفاع بالاتر و همچنین 39 میلی متر عرض بیشتر دارد، با این وجود، فاصله بین دو محور اتومبیل نسبت به نسخه‌های فعلی کراون چیزی حدود 100 میلی متر بیشتر شده است تا فضای بیشتر برای سرنشینان داخل کابین فراهم شود.

برای آشنایی با نماینده تویوتا در ایران کلیک کنید

کد خبر 83144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha