اعزام ۵۰۰ اتوبوس برای زائران اربعین

پرشین خودرو: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اعزام ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران حسینی در مسیر مهران - کوت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، مجتبی عبدالهی در گفت و گویی با بیان اینکه چهارمین سالی است که شهرداری تهران در حوزه های مختلف مأموریتی به زائران امام حسین(ع) خدماتی دهی می کند، اظهار کرد: این نهاد با نگاه مردمی بودن و توجه به اینکه این اقدامات باید در قالب فعالیت های مردمی ادامه و شکل بگیرد در مسیر تسهیل گری در کنار تمامی موکب ها و هیئت های مذهبی است.

وی با اشاره به حضور شهرداری تهران در مرزهای چهارگانه در زمینه ارائه خدمات در حوزه های مختلف افزود: در این خدمات دهی مناطق مختلف شهری شهرداری تهران با توجه به تجربه چهار سال گذشته و براساس تقسیم بندی فعالیت ها حضور دارند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه تیم های درمانی نیز در مرزها استقرار یافته اند، گفت: تیمی نیز در شهر کوت مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه اتوبرسرانی شهرداری تهران نیز در حد فاصل مهران تا شهر کوت مستقر و زائران عزیز را جابه جا می کنند، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به همین منظور به این شهر انتقال یافته است.

عبدالهی در ادامه به ایجاد ایستگاه هایی در قالب کانکس برای راهنمایی زائرانی که راه را گم کرده اند اشاره کرد و افزود: این اقدام به صورت یک شبکه و با ایجاد محل های مشخص با حضور ۴۰۰ نفر در مسیر نجف به کربلا صورت گرفته است.

به گفته این مسئول این شبکه ها به صورت نرم افزاری و آنلاین به هم متصل هستند.

وی به بحث نظافت شهرهای نجف و کربلا نیز اشاره کرد و یادآور شد: به همین منظور ۲۵۰ مأمور خدمات شهری شهرداری تهران در شهر نجف اشرف مستقر شده اند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه ۵۰۰ مأمور خدمات شهری نیز در شهر کربلا استقرار یافته اند، اظهارکرد: در حوزه ایمنی و آتشنشانی نیز همکاران ما از شهرداری تهران در این شهرها حضور دارند.

عبدالهی که با رادیو اربعین گفت و گو می کرد، با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی نیز شهرداری تهران در کنار دستگاه های مربوطه حضور دارد، افزود: در این راستا بسته های فرهنگی در میان موکب ها توزیع می شود.

کد خبر 83159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha