کد خبر 83300
۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

پرشین خودرو: شرکت خدمات فنی رنا برای افزایش اعتماد مشتریان و همچنین بهره‌گیری از نظرات ارزنده آنان در فرایند طراحی محصول، تولید، فروش و خدمات پس از فروش، سومین نشست هم اندیشی با مشتریان در سال جاری را در استان آذربایجان شرقی اجرا کرد.

به گزارش پرشین خودرو، پس از اجرای موفق این طرح در شهرهای مشهد و شیراز و با توجه به اهمیت نظرات مشتریان در اخذ تصمیمات کلان در خدمات پس از فروش سایپا دیزل، اجرای نشست هم اندیشی با مشتریان در تبریز صورت گرفت.

محمدحسین مهدی مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا ضمن مثبت ارزیابی کردن اینگونه جلسات گفت: در این نشست علاوه بر ارائه گزارش از روند رو به رشد کیفیت محصولات، تامین قطعات، کیفیت و سرعت خدمات به مشتریان در سراسر کشور، این فرصت فراهم شد تا مشتریان با مدیران شرکت های سایپا دیزل و خدمات فنی رنا مستقیماَ ارتباط برقرار کرده و مشتریان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: مشتریان در تجربه جدید ارتباط دو سویه با شرکت خدمات فنی رنا، نظرات خود را در خصوص تمام مراحل خرید و تحویل خودرو، طراحی محصول و خدمات پس از فروش ارائه می‌ کنند و اجرای این روش موجب شده است تا ضمن ایجاد یک فضای صمیمی، تجربه‌های مشتریان بررسی و ثبت شود و این نظرات ارزنده پس از انجام بررسی های کارشناسی و تخصصی در حوزه های مختلف شرکت خدمات فنی رنا و شرکت سایپا دیزل مطرح خواهد شد و در آینده نزدیک، اقدامات اصلاحی و بهبود فرایندهای تولید محصول، فروش و خدمات پس از فروش را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل رنا تصریح کرد: مشتریان در این گونه جلسات، نظرات و انتقادات خود را در خصوص تمام فرایندهای شرکت خدمات فنی رنا و سایپا دیزل اعم از خرید، استفاده از محصول، قطعات و نحوه دریافت خدمات به صورت شفاف مطرح می کنند. این موارد توسط کارشناسان به دقت ثبت و به مدیریت شرکت سایپا دیزل و مسئولین مربوطه جهت بررسی، تعریف برنامه ها و اقدامات اصلاحی و پیاده سازی آنها منعکس می شود. ضمنا اشکالات عنوان شده مشتریان حاضر و موارد مشابه طی تماس با تک تک آنان و پیگیری ، حتی المقدور به صورت اورژانسی رفع می شود.

مهدی در پایان افزود: در سال جاری این نشست در شهرهای شیراز و مشهد ویژه مشتریان استان های فارس و خراسان رضوی برگزار شده است و در شهرهای اصفهان و تهران نیز اجرا خواهد شد. مشتریان این استان به صورت تصادفی انتخاب شده و به جلسات مربوطه دعوت می شوند و جالب است در هر نشست، تعدادی از مشتریان از شرکت هایی بوده اند که دارای ناوگان محصولات سایپادیزل بوده اند و آنان به نقد با کیفیت و دقیق برندها، خودروها و خدمات ارائه شده در سطح نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا در سراسر کشور می پردازند و نقاط قوت و ضعف محصولات و خدمات را بیان می‌کنند.

کد خبر 83300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha