افزایش میزان تردد معابر شهری در آستانه اربعین

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: میزان تردد معابر شهری در آستانه اربعین حسینی روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ فضل الله شیری ، اظهار داشت: هرچه به روز اربعین حسینی نزدیک می شویم میزان ترافیک شهرهای درمسیر زوار عتبات عالیات افزایش پیدا می کند.

وی یادآور شد: با بازگشایی مرز خسروی و شروع اعزام زوار در این مرز بین الملی، شهرستان قصرشیرین با وجود آماده بودن برخی از زیرساخت ها از جمله پارکینگ های پیش بینی شده با اوج ترافیک و تردد در سطح معابر خود مواجه خواهد شد.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: انتظار داریم زائرین عزیز با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بویژه عدم توقف در سطح خیابانها و هدایت خودروهایشان به پارکینگ ها تدارک دیده شده، به تسهیل در عبور و مرور کمک کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با توصیه به زائران درباره استفاده از کمربندیها، هنگام عبور از شهرهای مسیر حرکت خود افزود: کلیه شهرستانهای مسیر زوار هم از طرف همدان و هم از طرف استان کردستان دارای کمربندی هستند از این رو از رانندگان و زائران گرامی درخواست می شود برای اینکه با ترافیک درشهرهای مسیر حرکت مواجه نشوند سعی کنند از کمربندی ها برای عزیمت به شهرستان قصرشیرین استفاده کنند.

وی به زائران توصیه کرد: درصورت امکان از وسایل حمل ونقل عمومی برای مراجعه وعزیمت به شهرستان قصرشیرین استفاده کنند تا با این وسیله به ترافیک و کاهش آن کمک کنند.

این مقام انتظامی همچنین از همه زائران خواست با رعایت مقررات‌راهنمایی ورانندگی از ابتدا تا انتهای سفر، تعامل لازم را با خدمت گزاران خود در پلیس راهورداشته باشند.

کد خبر 83340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha