«زوتی» اس.یو.وی جدید خود را به نمایش گذاشت

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی "زوتی" از یک خودروی شاسی بلند شگفت انگیز و زیبا تحت عنوان "T500" رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، خودرویی که در نگاه اول شاید یادآور محصولات اشکودا و میتسوبیشی باشد، اما با نادیده گرفتن این موضوع، ظاهر آن بسیار خوب و جذاب طراحی شده و می‌تواند بازار خوبی برای خود دست و پا کند.
به گفته شرکت سازنده، شاسی بلند T500 بین دو خودروی شاسی بلند T300 و T600 قرار می‌گیرد که برای داشتن آن نیاز به پرداخت 70 هزار یوان در مدل‌های پایه و همچنین 110 هزار یوان در مدل‌های فول آپشن خواهد بود، این درحالیست که شاسی بلند T300 به قیمت 56 هزار و 800 یوان در مدل‌های پایه و همچنین 93 هزار و 800 یوان در مدل‌های فول آپشن فروخته می‌شود. از طرفی دیگر هم خودروی T600 در مدل‌های پایه به قیمت 79 هزار و 800 یوان و در مدل‌های فول آپشن به قیمت 149 هزار و 800 یوان فروخته می‌شود که قرار گیری T500 بین این دو برند را کاملا تایید می‌کند.
همانطور که انتظار می‌رفت، در زیر کاپوت شاسی بلند "T500" از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر استفاده شده است که بر روی دیگر محصولات این شرکت خودروسازی از جمله زوتی T300 و T600 مورد استفاده قرار گرفته است. گفتنی است که این پیشرانه دارای 156 اسب بخار قدرت بوده و برای تبدیل و انتقال نیروی خود از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا جعبه دنده 6 سرعته اتومات استفاده می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های این خودروی شاسی بلند هم می‌توان به فیلترهای تمیزکننده PM2.5 اشاره داشت که از ورود ذرات آلاینده به داخل کابین جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، تجهیزات ایمنی اتومبیل هم می‌تواند چشمگیر و قابل قبول باشد که در این خصوص می‌توان به سیستم کنترل پایداری اتومبیل، سیستم کنترل کشش، ترمز اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار خروج از جاده و همچنین سیستم دید در شب اشاره داشت که نشان از اهمیت دادن شرکت‌های خودروساز چینی به سیستم‌های ایمنی جدید صنعت خودروسازی دارد.

کد خبر 83354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha