جنگل نوردی با «ام.وی.ام ایکس33 اس»+عکس

پرشین خودرو: سفر دو روزه مشتریان ایکس33اس در جنگل های مازندران با عنوان «لذت جنگل نوردی با ایکس33اس» انجام شد.

به گزارش پرشین خودرو، طی این کمپ دو روزه که می‌توان آن را از حیث شکل اجرا و دخیل کردن مشتریان در آن در نوع خود منحصر بفرد دانست، شرکت مدیران خودرو با دعوت همگانی از دارندگان خودرو ایکس33 اس از داوطلبان خواست تا در یک سفر دو روزه به قلب جنگل های مازندران آنها را همراهی کنند.
 

 

این سفر در روز پنج شنبه با حضور 8 خانواده منتخب ایکس33 اِس سوار یک تیم امداد ، گروه فیلمبرداری و تیم اجرائی سفر خود را به سمت فیروزکوه و جنگل های آلاشت آغاز شد.

 

 

اهداف این سفر بررسی قدرت خودرو ایکس33 اِس در مسیر های نیمه آفرودی جنگلی بیان شده است.

مسیر حرکت شامل مناطق جوارم، مسیر جنگلی آلاشت، منطقه لفور، بورخانی، نفت‌چال و همچنین بازدید از سد البرز و عبور از منطقه جنگلی شیرگاه بوده است. این مناطق عموما دارای مسیرهای جنگلی و شوسه است که برای تست توانایی های ایکس33 اِس در شرایط آب و هوایی بارانی بعنوان یک چالش جدید مطرح بوده است. این سفر مطابق برنامه انجام شد و عبور از مسیرهای تعیین شده با اتکا به توانایی های ایکس 33 اِس صورت گرفت.
 


مسیر حرکت از منطقه بورخانی و نفت چال با شیب های تند و ملایم و جاده های خاکی و گاهی سنگلاخ توسط رانندگان غیر حرفه ایی و البته بهمراه اعضای خانواده آنها طی مسیر شد.


اعضای گروه با اعتماد به توانایی های ایکس33اِس مسیر 30 کیلومتری کوهستانی- جنگلی را به خودرو‌های خود می‌سپارند، موتور 2000 سی‌سی با قدرت 136 اسب بخار به مدد لاستیک های پهن ایکس33 اِس به راحتی از مسیرهای لغزنده و باران خورده عبور کرده و از پس جاده های جنگلی برمی‌آید. طول مناسب خودرو و همچنین سیستم تعلیق و فنر بندی بروز شده ایکس 33 اِس باعث شده است ناهمواری‌های جاده هیچ احساس نا‌خوشایندی را برای سرنشینان ایجاد نکرده و لذت رانندگی را دوچندان می‌کند.

 


 

توانایی حرکت در مسیر های نیمه آفرودی برای ایکس33 اِس یکبار دیگر مورد آزمایش قرار می‌گیرد و اعضای گروه و خانواده از راحتی سواری با ایکس33 اِس لذت می‌برند.
فعالیت های متنوع دیگر اعم از بازدید موزه مردم شناسی آلاشت، بازدید از منطقه گردشگری جوارم و اقامت شبانه، بازدید از سد البرز و همچنین انجام مسابقات طناب کشی، آشپزی و مسابقه فنی از از دیگر فعالیت های اعضای این گروه بوده است.
 



در این سفر دو روزه خانواده‌هایی از شهر های تهران، کرج، گلپایگان، کاشان و نهاوند در این برنامه حضور داشتند.
در این سفر سعی شد علاوه بر اعتماد به قابلیت های خودرو ایکس33اس از قابلیت های آفرودی آن استفاده شود، خودرو هایی که گاها با ظرفیت کامل بارگیری شده بودند و در عین حال با عبور مسیرهای غیر معمول جنگلی ایکس33 اس را به بوته آزمایش گذاشتند.

 

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خودروهای ام.وی.ام می توانند به سایت شرکت مدیران خودرو یا نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

کد خبر 83392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha