ارتقای کیفیت نظام خدمات «ایساکو» با برگزاری آزمون مهارت سنجی

پرشین خودرو: آزمون مهارت‌سنجی سراسری پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، به منظور بروزرسانی دانش پرسنل و اجرای نظام انگیزشی، در پایان هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حمیدرضا حقیقت مدیر شبکه خدمات پس از فروش ایساکو در تشریح اهداف مهم و کلان آزمون مهارت سنجی پرسنل گفت: شناسایی وضعیت موجود بر اساس نتایج آزمون، افزایش کیفیت منابع انسانی و ارتقا بهره وری شرکت شرکت از طریق آموزش و ایجاد مزیت رقابتی با رقبا از طریق رشد و توسعه، مهمترین اهداف شرکت در برگزاری این آزمون است.
حقیقت، منابع مورد استفاده در این آزمون را دستورالعمل های فنی، اطلاعیه های فنی، گارانتی، جزوات آموزشی، درخواست ها و نیازهای مشتریان برشمرد و افزود: این آزمون که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور است، امسال هم با حضور بیش از 8500 شرکت‌کننده به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در 20 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی گفت: این آزمون از سال 1387 در شرکت ایساکو برگزار می‌شود و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد. استادکاران فنی (مكانیك، برق‌كار، جلوبندی‌‌کار و گازسوزكار) در آزمون فنی و کارشناسان (مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس امور مشتریان، كارشناس پذیرش و مسئول انبار) در بخش غیرفنی این مسابقه فنی حضور پیدا می‌کنند.
مدیر شبکه خدمات پس از فروش ایساکو خروجی این آزمون برای شرکت را بهره برداری از نتایج آزمون سراسری، سنجش دانش و مهارت فنی پرسنل فنی و کارشناسی و تعیین نقاط قابل بهبود و شناخت نقاط ضعف دانست و ادامه داد: هدف از برگزاری این آزمون علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت در بین پرسنل، بررسی نیازمندی‌های آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو بشود.
ثبت‌نام از داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت شرکت ایساکو صورت گرفته و به منظور دقت و صحت در برگزاری آزمون، رؤسای چند مرکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه، در جلسه آزمون حضور خواهند داشت؛ همچنین بیش از 40 ناظر بر اجرای آن نظارت می‌کنند.

کد خبر 83397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha