تشریح تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های کشور

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های کشور گفت: در این حوادث ۱۴ نفر مجروح و ۴ نفر کشته شدند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی  اظهار کرد: تصادف بین دو دستگاه موتورسیکلت در جنوب استان سیستان و بلوچستان منجر به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد.

وی درباره این تصادف که ساعت ۲۰ روز یکشنبه اتفاق افتاد، افزود: به گزارش پلیس راه جکیگور، این تصادف در کیلومتر ۹۵ محور فرعی کلات ـ مهرستان رخ داده و علت تصادف، تجاوز به چپ یکی از رانندگان اعلام شده است.

رحمانی همچنین به تصادف یک دستگاه کامیونت بنز و کشنده ولوو در استان کرمان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ۲۶ محور شهر بابک ـ سیرجان و ساعت ۶ صبح دوشنبه اتفاق افتاد و طی آن یک نفر کشته شد؛ علت این حادثه، بی‌توجهی راننده کامیون به جلو اعلام شده است.

تصادف ۲ مینی‌بوس

ساعت ۸ صبح روز دوشنبه دو دستگاه مینی‌بوس بنز در کیلومتر ۲۵ محور عسلویه سه‌راهی پالایشگاه با هم برخورد کردند که این تصادف ۶ نفر مجروح سطحی داشت و علت آن انحراف به چپ یکی از راننده‌ها اعلام شده است.

تصادف زائران اربعین

این بار تصادف در کیلومتر یک جاده پل سیمره اتفاق افتاد که طی آن یک دستگاه سواری پژو روآ که از مبدأ تبریز و به قصد مهران در حال حرکت بود و چند نفر زائر تبریزی در آن حضور داشتند، واژگون شد. تصادف ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روی داد که چهار نفر در آن مجروح شدند؛ علت حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده اعلام شد.

تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو

به گزارش پلیس راه مشهد مقدس، تصادف دو دستگاه کامیون کشنده، یک دستگاه پژو ۴۰۵، تویوتا کرونا، پژو ۲۰۶، پژو پارس و دو دستگاه پراید در جاده مشهد، دو نفر مجروح بر جای گذاشت.

این تصادف ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه اتفاق افتاد و علت آن، بی‌توجهی راننده یکی از کامیون‌های کشنده به جلو اعلام شده است.

کد خبر 83409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha