کد خبر 83429
۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

پرشین خودرو: هزینه بالای جمع آوری و تمیز کردن آشغال در انگلیس باعث شد تا شهرداری ها از دولت بخواهند تا در خصوص افزایش جریمه ریختن آشغال اقدام کند.

به گزارش«پرشین خودرو»، بنا به قانون جدیدی که در  انگلیس  به تصویب رسیده است از این پس افرادی که  اقدام به ریختن آشغال در خیابان ها و مکان های عمومی این کشور  کنند  مبلغ 150 یورو جریمه خواهند شد. در  قانون جدید، دولت  انگلیس جریمه ریختن آشغال در خیابان ها و حومه شهرها  از 80 یورو به 150 یورو افزایش داده است.

همچنین بنا به  این قانون، مالکان خودروهایی که مسافران آنها اقدام به پرتاب آشغال از داخل خودرو به بیرون کنند  مقصر  شناخته شده  و با پرداخت  جریمه مواجه خواهند شد.

افزایش جریمه ریختن آشغال در انگلیس + عکس

 ترسه کافی، وزیر محیط زیست انگلیس در این خصوص گفت : " کثیف کردن شهرها با ریختن آشغال  و آلوده کردن حومه های شهر باعث شده است تا بخش زیادی از مالیات صرف تمیزی شود. تصویب قانون جدید راهکاری خواهد بود تا ضمن پاکیزه نگهداشتن شهرها و حومه های آن، از هزینه های سرسام آور اضافی جلوگیری شود.

 گفتنی است؛ هزینه بالای  800 میلیون یورویی جمع آوری و تمیز کردن آشغال در خیابان های انگلیس و اطراف آن موجب شد  تا  اخیرا شهرداری ها از دولت بخواهند تا در خصوص افزایش جریمه ریختن آشغال اقدام کند.

 

 

 

منبع: باشگاه

کد خبر 83429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha