کد خبر 83478
۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
افزایش تردد خودروها در جاده ایلام - مهران

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه ایلام از افزایش تردد خودروهای عبوری زائران در مسیر ایلام - مهران خبر داد و گفت: به علت نبود دید مناسب ناشی از پدیده گرد و غبار رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: در حال حاضر گرد و غبار شدید در برخی از نقاط آسمان استان بویژه محور ایلام - مهران حاکم است که باعث کاهش دید افقی به فاصله ۵۰۰ متر شده است.
وی افزود: با توجه به حاکم بودن توده گرد و غبار شدید در این محور از رانندگان خواسته شده تا هنگام رانندگی ضمن کاهش سرعت خودرو خود، فلاشر خودرو و چراغ های مه شکن را روشن نگاه دارند.
رئیس پلیس راه ایلام از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در جاده منتهی به مهران نیز خبر داد و یادآور شد: این ممنوعیت تردد شامل خودروهای حامل مواد غذایی و کمک های اهدای مردم به موکب های مستقر در مسیر تردد زائران اربعین در کشور عراق و مرز مهران و همچنین تانکرهای حامل سوخت نمی شود.
همتی زاده از کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت سال گذذشته خبر داد و تاکید کرد: به علت یکنواخت نبودن جاده در مسیر های مختلف محور ایلام - مهران می طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
وی گفت: تلاش مسئولان مربوطه برای تکمیل و آسفالت قطعات در دست اجرا شبانه روزی در حال انجام است و تا پایان وقت امروز مسیرهای خاکی آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
فرمانده پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به اینکه شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در جاده های ارتباطی استان باشیم، شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم.

کد خبر 83478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha