کد خبر 83487
۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
بهره برداری از پارکینگ پایانه مرزی چذابه

پرشین خودرو: شهردار منطقه ۴ تهران از پایان مراحل دیوار چینی و خط کشی پارکینگ چذابه خبر داد و گفت: پارکینگ پایانه مرزی چذابه با ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو در فضایی به مساحت ۱۶ هکتار آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

به گزارش پرشین خودرو، سید علیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی و کاهش حجم ترافیک در مسیر شهر بستان ، عملیات بهسازی و دیوار کشی پارکینگ روباز مرز چذابه با گنجایش بیش از ۲۰۰۰ خودرو به پایان رسید.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص حجم بالای تردد خودروها از طریق پایانه مرزی چذابه، اقدامات ویژه ترافیکی با همکاری استانداری خوزستان در مرز چذابه صورت گرفته است. به همین منظور دوربین های ویژه کنترل ترافیک با همکاری پلیس راهور و استانداری خوزستان در مسیر بستان تا چذابه نصب و به بهره برداری رسیده است.

شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: به منظور تسریع در عبور و مرور خودروها و جلوگیری از ایجاد ترافیک در مسیر تردد زوار، ضمن بهسازی تجهیزات ترافیکی، علایم راهنمایی و رانندگی، کله قندی های هدایت کننده، بشکه های ترافیکی، استوانه های ترافیکی و تابلوهای خطر نما در طول مسیر نصب شده است.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، وی در ادامه از استقرار خودروهای امدادی و خدماتی در مرز چذابه خبر داد و گفت: استقرار خودروهای آتش نشانی، در قرارگاه مین زدایی، استقرار خودروهای مخزن آب جهت آبرسانی به مواکب و سرویس های بهداشتی و گیت بندی مناسب پایانه مرزی و نصب سایه بان جهت رفاه حال زائران از دیگر اقدامات صورت گرفته در مرز چذابه است.

کد خبر 83487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha