مدیرعامل «ایرتویا» به هلدینگ ناصح فراخوانده شد+جزییات

پرشین خودرو: مدیرعامل هلدینگ ناصح از حضور مدیرعامل سابق ایرتویا در این هلدینگ به منظور تحقق و عملیاتی شدن برنامه های توسعه ای این گروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کوروش مرشد سلوک با اعلام این خبر گفت: با توجه به گسترش فعالیت های "هلدینگ ناصح" تصمیم گرفته شد از ظرفیت و دانش دکتر عبدالرضا فهیمی که پیش تر هدایت ایرتویا را بر عهده داشت در بخش های استراتژیک این گروه و در جهت حفظ موفقیت های فعلی شرکت های هلدینگ و توسعه فعالیت های آتی این مجموعه استفاده شود.
وی ادامه داد: همچنین مهندس احمد خاکی که چهره شناخته شده و با سابقه صنعت خودرو و لیزینگ کشور است در راستای چارچوب های موجود و سیاست های کلان گروه، در راس ایرتویا منصوب شد تا شاهد بهبود مستمر فعالیت های نماینده انحصاری تویوتا در ایران باشیم.
مدیرعامل هلدینگ ناصح اضافه کرد: خوشبختانه در زمان مدیریت دکتر فهیمی در راس ایرتویا، شاهد ایجاد وضعیت پایدار به رغم تمام مشکلات و محدودیت های کسب و کار در حوزه واردات خودرو بوده و هستیم.
به گفته مرشد سلوک، در حال حاضر و طی چند سال گذشته، شرکت ایرتویا در جایگاه نخست جدول رضایت مندی مشتریان در خدمات پس از فروش بوده و هر ساله نماینده انحصاری تویوتا در ایران موفق به دریافت جایزه تعالی رضایت مندی مشتریان از کمپانی تویوتای ژاپن شده است.
وی از دیگر اقدامات و موفقیت های دکتر فهیمی در زمان مدیریت بر ایرتویا به "آموزش و ارتقای منابع انسانی کارکنان"، "ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش"، "تسریع در پاسخ گویی به مشتریان" و "کسب سهم بازار مناسب برای دو برند تویوتا و لکسوس" اشاره کرد.
مدیرعامل هلدینگ ناصح ادامه داد: به رغم مشکلات و چالش هایی همچون توقف ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰سی.سی(پرفروش ترین خودروهای تویوتا و لکسوس در این سگمنت قرار می گیرد)، قوانین جدید سازمان ملی استاندارد و ... شرکت ایرتویا رتبه دوم سهم بازار با حدود ۱۷درصد را در اختیار دارد.
مرشدسلوک رکن اصلی موفقیت های ایرتویا و دکتر فهیمی در این سال ها را توجه هدفمند به توسعه منابع انسانی، تربیت نیروهای جوان و خلاق و در نهایت نگاه ویژه نامبرده به بهبود سیستم ها و روش های سازمان اعلام کرد.

 


وی در پایان برای مهندس خاکی مدیرعامل جدید ایرتویا و دکتر فهیمی همکار جدید در مجموعه هلدینگ ناصح، آرزوی موفقیت و بهروزی در جهت تحقق اهداف و برنامه های گروه و شرکت های آن کرد.

کد خبر 83518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha