کد خبر 83540
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۷
9 کشته و زخمی حاصل تصادفات 24 ساعت

پرشین خودرو: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا یا تشریح تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در جاده های کشور گفن :در مجموع این حوادث ۴ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند .

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت :تصادف بین ٢ دستگاه مینی بوس ایسوزو در استان بوشهر، منجر به کشته شدن یکی از راننده ها و ٢ نفر از سرنشینان یکی از مینی بوس ها شد.

وی درباره این تصادف که ساعت ٧:٣٠ صبح دوشنبه اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه کنگان این تصادف در کیلومتر ٧٥ جاده عسلویه-کنگان رخ داده است. علت تصادف، ناتوانی هر دو راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت مطمئنه بوده است.

رحمانی همچنین به تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و عابرپیاده در استان مازندران اشاره کرد و گفت: این تصادف در جاده نکا و ساعت ١٨ اتفاق افتاده و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت، بی توجهی راننده موتورسیکلت به جلو بوده است.

ایلام:واژگونی پژو ٤٠٥( زائرین اربعین)

ساعت ١٥:٣دوشنبه ، واژگونی یک دستگاه پژو ٤٠٥ در کیلومتر ٧٠ محور بدره اتفاق افتاد که این تصادف یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، عجله و شتاب بی مورد راننده بوده است.

ایلام: پراید و پژو(تصادف زائرین اربعین)

این بار تصادف در کیلومتر ٤٣ جاده سرابله اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری پراید و پژو آردی باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت ٧:٣٠ صبح دوشنبه روی داده که یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت، تخطی راننده پراید از سرعت مطمئنه بوده است.

خورستان: واژگونی تانکر

به گزارش پلیس راه اهواز-اندیمشک، واژگونی یک دستگاه تریلی دانگ فنگ( تانکر حامل گاز مایع) در کیلومتر یک جاده اهواز-اندیمشک، باعث خسارت این وسیله شده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است. این تصادف ساعت ١٠ دقیقه سه شنبه اتفاق افتاده و علت آن خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

کد خبر 83540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha