با مرسدس کلاسیک W111 کوپه بیشتر آشنا شوید

پرشین خودرو: شرکت‌‌هایی مثل سینگر یا آیکون در صنعت خودروسازی وجود دارد که به تولید ماشین‌های پیشرفته با پوسته کلاسیک می‌پردازد.

به گزارش پرشین خودرو، حال اخیرا یک شرکت آلمانی تحت عنوان "Mechatronik Engineering" سوژه رسانه‌های بین المللی شده است که جدیدترین پروژه آن بر روی خودروی کلاسیک مرسدس بنز کوپه W111 متعلق به سال‌های 1961 تا 1971 میلادی بوده است تا آن را در پوسته خود حفظ کند، اما در داخل کابین و یا حتی بخش فنی اتومبیل از جدیدترین سیستم‌ها و تجهیزات صنعت خودروسازی استفاده کند.
همانطور که در تصاویر می‌بینید، این خودرو یک دستگاه مرسدس بنز کلاسیک متعلق به دهه 60 تا اوایل دهه 70 میلادی است که در ظاهر خود تغییرات فیزیکی تجربه نکرده است، اما در باطن همین پوسته کلاسیک و قدیمی، می‌توان شاهد بخشی از پیشرفته‌ترین تجهیزات صنعت خودروسازی بود که اول از همه می‌توان به بخش فنی اتومبیل اشاره داشت که حالا به یک پیشرانه 5.5 لیتری هشت سیلندر مدرن مجهز شده است که برگرفته از خودروی مرسدس بنز SLK 55 بوده و می‌تواند حداکثر 360 اسب بخار قدرت تولید کند، اما این تغییرات گسترده بهای پرداختی زیادی هم برای مشتریان خود دارد که شرکت مذکور برای عرضه این محصول به متقاضیان، قیمت بسیار بالای 464 هزار دلار را در نظر گرفته است!!.
به غیر از موتور جدید، این خودرو به سیستم ترمز ABS مجهز شده و همچنین یک شاسی مدرن با طیف وسیعی از امکانات پیشرفته صنعت خودروسازی دارد که بخشی از آن شامل کمربندهای 3 نقطه در داخل کابین، روکش‌های چرمی "کنیاک"، تجهیز اتومبیل به رادیو پیشرفته و... می‌شود. باوجود این شرایط، این خودرو تاکنون چیزی حدود 11 هزار و 299 کیلومتر کارکرد داشته است و سپس بر روی آن تغییرات لازم اجرا شده تا تبدیل به یک خودروی پیشرفته و مدرن شود، هرچند کارکرد اتومبیل مربوط به نسخه‌های اصلی بوده و مشخص نیست که پس از دریافت یک موتور جدید تا چه مقدار کارکرد داشته است.

کد خبر 83576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha