کد خبر 83602
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
آغازمرحله دوم طرح ترافیکی در مرزهای خوزستان

پرشین خودرو: فرمانده قرارگاه ترافیکی خوزستان گفت: با توجه به نزدیکی اوج ترافیک در استان خوزستان که به دلیل افزایش حجم زایران اربعین اتفاق می افتد، مرحله دوم طرح ترافیکی از امروز آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، شهریار بهزاد بصیرت  افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمامی تیمهای مورد نیاز برای کمک در امر کنترل ترافیک در سطح استان خوزستان به ویژه جاده های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اکنون در استان حضور دارند و به شکل پر رنگتری به ارائه خدمات می پردازند.

وی با ابراز امیدواری از همکاری زائران با تیمهای ترافیکی اظهار کرد: در زمان حاضر مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه به طور کامل باز است و ترافیک خوب و روانی در آنها جریان دارد.

بصریت تصریح کرد: در مرز شلمچه هیچ مشکل ترافیکی نداریم، و زائران با آرامش و آسایش در حال خروج از مرز به سمت کربلای معلی هستند.

فرمانده قرارگاه ترافیکی خوزستان گفت: در ایام گذشته موردی از تصادفات مربوط به زایران نداشتیم البته چند مورد تصادف منجر به فوت در سطح استان بوده که ارتباطی با زائران اربعین نداشته است.

بصیرت افزود: در ایام پیش رو با توجه به پیش بینی افزایش حجم ترافیک، مجموعه تیمهای پلیس راه و پلیس ترافیک شهری در معابر مختلف مستقرند.

وی اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که از طریق استان و پشتیبانی که از طریق پلیس راهور ناجا انجام شده مشکل خاصی نخواهیم داشت.

بصیرت خطاب به زائران اربعین تصریح کرد: با توجه به غبار آلود بودن هوا و دید محدود افقی رانندگان که پیش بینی می شود در ساعات آینده این غبار آلودگی کمتر شود اما تاکیدمان آنست که با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

فرمانده قرارگاه ترافیکی خوزستان با اشاره به حضور مواکب در کنار جاده ها که نذوراتشان را برای استفاده زائران در نظر گرفته اند، گفت: از زائرانی که قصد استفاده از این نذورات مواکب را دارند، می خواهیم تا در بستر راه توقف نکنند و موجب انسداد مسیر نشوند.

بصیرت افزود: از زایرانی که با وسیله شخصی به مرزهای شلمچه و چذابه وارد شده اند، می خواهیم تا پس از رسیدن به مرز حتما خودروهایشان را در پارکینگ های مشخص شده پارک کنند و سپس با استفاده از اتوبوسها و یا ریل به مرز بروند و امور مربوط به گذرنامه را به انجام برسانند و سفر خوب و ایمنی داشته باشند.

کد خبر 83602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha