کد خبر 83613
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
سقوط یک دستگاه خودرو سواری از ارتفاع ۱۵ متری

پرشین خودرو: سقوط یک دستگاه خودرو سواری از ارتفاع ۱۵ متری، مصدومیت چهار نفر سرنشینان این وسیله نقلیه را در پی داشت.

به گزارش  پرشین خودرو ، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۵۵ بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲۳:۱۰ شب گذشته به بزرگراه شهید همت، تقاطع اشرفی اصفهانی روانه شدند.

امیر عباس عادل فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ حامل چهار نفر سرنشین مرد حدودا ۲۰ ساله حین حرکت در بزرگراه به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل حاشیه مسیر و شکستن نرده های گاردریل، از ارتفاع ۱۵ متری کنار بزرگراه سقوط کرده و بر روی سطح خیابان مجاور قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: هر چهار نفر سرنشین خودرو سواری که دچار آسیب دیدگی شده بودند با کمک رانندگان خودروهای عبوری از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بودند که نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و پس از ایمن سازی، مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان پس از رفع نشتی بنزین خودرو سواری و انتقال این وسیله نقلیه به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

کد خبر 83613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha