مشکل ترافیکی در مسیر مرز شلمچه وجود ندارد

پرشین خودرو: سرپرست پلیس راهور خوزستان گفت: مشکل ترافیکی در مسیر مرز بین‌المللی شلمچه وجود ندارد و تردد به صورت روان و آسان انجام می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ فرید کریمی‌زاده، امروز (12 آبان ماه) در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در برخی از مسیرهای منتهی به مرز شلمچه محدویت‌هایی در نظر گرفته شده تا از تردد خودروهای فاقد برچسب تردد در این مرز جلوگیری شود.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی مسیر شلمچه افزود: با توجه به اینکه در این مسیر تردد پرحجم است اما با کمک نیروهای پلیس راهور استانهای معین مشکل ترافیکی در این منطقه وجود ندارد و تردد به صورت روان و آسان انجام می‌شود.

کریمی‌زاده با بیان اینکه تاکنون حادثه ترافیکی در مسیر مرز شلمچه گزارش نشده است، اظهار کرد: تاکنون حادثه ترافیکی منجر به جرح و فوت در مسیر خرمشهر به پایانه مرزی شلمچه گزارش نشده است و تردد زوار پیاده‌روی اربعین حسینی نیز روان است.

وی ادامه داد: نیروهای راهنمایی و رانندگی به صورت 24 ساعته در محورهای منتهی به پایانه مرزی شلمچه مستقر و خودروهای زائران را به سمت پارکینگ هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات در این ایام، بیان کرد: با توجه به بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز بین‌المللی شلمچه، در حال تدارک تمهیدات ترافیکی لازم برای روند بازگشت هستیم.

سرپرست پلیس راهور خوزستان خواستار رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان شد و گفت: با توجه به اینکه در مسیرها زوار با لباس مشکی تردد می‌کنند رانندگان در شب با رعایت موارد ایمنی از جمله توجه به جلو، رعایت حق تقدم عابرین پیاده در مسیرهای روستایی منتهی به مرز شلمچه و توجه به تردد عرضی عابرین رانندگی کنند.

کد خبر 83718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha